Mysig valborg

Det verkar gå bättre för Thea på förskolan nu sen hennes hat-kärlek bytte avdelning
och det känns underbart :) Hon är lugnare och nu har allt knuffande och sånt upphört.
Nu är hon en av dom största och det tror jag att hon behöver. Och potträningen går
fortfarande över all förväntan. Hon gör både nr 1 och 2 på toaletten flera gånger om
dagen, dock säger hon inte till när hon behöver gå på toaletten än.
 
Ikväll har Thea firat sin första valborg och jag tror att hon har haft jätte roligt :D Vi åkte
ner till Huddinge lagom tills dom skulle tända elden och då fick Thea sitta på pappas
axlar så hon kunde se nåt. Sen sprang hon omkring bland allt folk och hon lekte i
lekparken och gungade gunga och gungbräda. Sen köpte vi en delfinballong och en
godisnapp. Kvällen avslutades med fyrverkerier, Theas första och hon va alldeles hänförd.
Satt helt tyst och bara tittade och när det small så sa hon pang! Haha. Träffade även
fanny och eleah och så träffade jag min kollega och hennes sambo och son :) Vid halv
10 åkte vi hem och nu sitter vi och tar en nattmacka och väntar på att Thea ska somna,
hon va på god väg nyss men sen fick hon massa energi.
 
 
Hoppas ni har haft en trevlig valborg och inte druckit alltför mycket ;)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!