Nu vill jag ha semester!

Nu längtar jag till semestern! 5 underbara veckor me min lilla familj. Men det är mycket kläm-
dagar osv fram till dess så man kan va lite långledig då och då under tiden :D Hehe.
 
Imorse va jag på jobbet redan vid 8, va tvungen att göra en timmes planering :) Sen gick jag
och T till biblioteket me några barn och lånade lite böcker och när vi kom tillbaka så va det
dags att äta lunch och medan kollegorna nattade barnen satt jag på kontoret och skrev
veckobrevet samt handlingslistan och skickade in den :) Sen va det dags för mellis och sen
gick dom ut men av nån underlig anledning fick jag stanna inne. Det va föräldrafika idag men
det blev en flopp. Två föräldrar dök upp strax innan det va slut. Det är jätte dåligt föräldra-
engagemang på jobbet, måste jag säga. Jätte tråkigt! Men antar att det kanske beror på
området och så. Jag vet inte! Klockan 17 kunde jag äntligen checka ut. Gick förbi kvantum
för att fixa lite frukt och bröd innan jag åkte hem och gjorde middag.
 
Ska sätta mig och beställa papper från fk ang mina mammadagar som jag tar ut under semestern.
Sitter även och kollar på datorer och kylskåp :P Nu har man råd me lite mer än innan ;) Haha. Men
en ny dator blir det den här månaden förmodligen och ett nytt kylskåp blir det i höst. Vi ska väl även
sätta igång och fixa elen nån helg framöver :)
 
Nä, nu struntar jag i er ;)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!