Redan slut?

 
Är helgen redan slut? Nja, inte riktigt än, är några timmar innan det är måndag :P
 
Den här helgen har gått i shoppingens tecken :) I fredags efter jobbet köpte jag en tröja
och en primer från smashbox, den va dyr men underbar! Och Patrik va inte sämre han,
han överasskade mig me en ny dator när jag kom hem :D haha.
 
Igår förmiddags åkte vi till ut till brisak för att kika efter en kökslampa, hittade en som va
sådär så vi ska fortsätta leta. Hittade iallafall en basebolljacka till Thea :D Sen åkte vi hem
och tog det lugnt. På eftermiddagen åkte vi till mamma en snabbis och sen köpte vi pizza
till middag och bänkade oss framför hockeyn. Apropå hockey, kanske dags att väcka gubben
snart för hockeyn börjar ju snart också. Eller ska jag va elak och låta honom sova och därmed
missa den? ;) hahahaha.
 
 
Igår kväll möblerade vi om i sovrummet och då kände Patrik att vi lika gärna kunde åka och
köpa Theas säng idag och sagt och gjort så gjorde vi det :) Vi kom dit strax efter 10 och det
va ändå ohyffsat mycket folk :O haha. Men vi hittade allt vi skulle ha. Tyvärr fick inte jag och
Thea plats så Patrik åkte hem för att lasta ur bilen och jag och Thea hann gå till kvantum för
att köpa mjölk och bröd, ta en fika och gå in på barnens hus :)
 
 
 
Sängen monterades upp i ett nafs när vi kom hem och det blev SÅ bra! Vi är verkligen jätte
nöjda. Det är lite småsaker som ska fixas bara :)
 
Mina två älsklingar ligger och sover, har försökt väcka gubben och sagt att hockeyn börjar nu men
inte ville han vakna för det så då får väl jag titta :P Tänkte börja me maten lite senare. Idag har det
varit underbart väder och planen från allra första början va att åka till skogen men Thea va trött och
vägrade sova efter att vi kommit hem från IKEA och vi hade massa annat att fixa så :( Synd att vi inte
utbyttjade det underbara vädret.
 
Imorrn börjar en ny arbetsvecka, en skön vecka dessutom :D Stänger på tisdag, resten av veckan
slutar jag 16 och tidigare, underbart :D Imorrn slutar jag redan vid 3! Men det blir tidigare mornar
så jag väljer att lägga mina 2 planeringstimmar på morgonen än att stanna kvar på jobbet på
eftermiddagen :) Har en hel del att göra den här veckan och på fredag sätter mina utvecklings-
samtal igång, börjar bli liiite nervös =/
 
Nästa helg ska Thea sova hos mormor, jag och Patrik ska ner till polisstationen och fixa nytt leg och
pass till mig och så ska vi rensa i källaren. Förhoppningsvis blir elen fixad också :D Vi väntar bara
på svar från lysmasken och vi slipper ju betala :D Och allt vi köpte på IKEA betalade JAG och datorn
delade jag och älsklingen på. Känns så underbart när man ha råd me massa saker. Har kunnat
handlat massa, gett Patrik pengar för hyran, mat och massa annat samt sparat 5000 kr :D Och har
ändå typ 2000 kr kvar på kontot :P hahahaha.
 
Nä, ska försöka röja lite nu. Det ser för bedrövligt ut här hemma just nu. Förässten, det är ingen som
är intresserad av en nästan komplett spjälsäng? Vi vill helst inte sälja den men vi har verkligen ingen
plats att förvara den på :( Har väl tänkt ca 1500-1700 kr (då ingår 3-4 påslakanset, madrass, täcke
och kudde).
 
Ha en alldeles underbar söndag!
 
 



Kommentarer
Anonym

tror du på allvar att du får så mycket för en 2 år gammal säng?

Svar: Kanske kanske inte. Tror iallafall på 1300 då allt ingår förutom spjälskydd.
Rebecca

2013-04-17 @ 14:24:08
Anonym

då har du verkligen ingen verklihetsuppfattning. tror du får max 600:-

Svar: Vi får väl se när den dagen väl kommer :-) vi har den inte till försäljning eller nåt än.
Rebecca

2013-04-18 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!