Sjukstugan fortsätter

Jahopp, jag som trodde att man kanske skulle kunna jobba imorrn men inatt kräktes jag två gånger
och magen är fortfarande orolig även om jag börjar bli på bättringsvägen så imorrn är jag hemma
och blir riktigt frisk. Synd att jag missar mötet, hade verkligen behövt gå på det så jag vet hur den
närmsta tiden ser ut och vad som bestäms. Gillar som sagt inte när saker bestäms över mitt huvudet
och jag inte får en möjlighet att säga va jag tycker och tänker.
 
Idag har jag fått i mig lite att äta, hade bara nudlar som kunde va lite skonsamt mot min mage och än
så länge har dom inte kommit upp. Måste be Patrik köpa hem lite skonsam mat. Försökte äta en macka
men det gick inte. Har även kikat runt på kökslampor och hittat två stycken som jag fastnade för men vi
ska åka och titta på lördag och på söndag kommer lysmasken äntligen hit och fixar elen :D Ska bli så
skönt. Men lampa får vi köpa efter löning :)
 
Det verkar va härligt väder ute fast det blåser rätt ordentligt. Synd att man är sjuk, annars hade jag
kunnat ta en promenad. Thea skulle behöva komma ut. Förrästen så va hon jätte duktig igår. Hon
gick och lade sig i sin säng och samtidigt lade jag mig i vår och jag va helt tvärsäker på att hon skulle
komma och lägga sig bredvid men hon somnade i sin säng och sov där hela natten och vaknade imorse
när Patriks klocka ringde :)
 
I eftermiddags vilade jag lite och när Patrik kom hem så hämtade han Thea och så möttes vi i centrum
så att jag kunde köpa lite yogurt och bröd till middag. Och Thea har slutat me hakklapp, på egen
begäran. Hon vill helt enkelt inte ha den och vi har inte tvingat henne utan hon har fått äta utan och
det går jätte bra, hon dräller knappt nånting :D
 
Efter maten tog vi faktiskt en liten promenad och det va så skönt men hade ont i magen när vi kom
tillbaka och jag va helt slut så jag är inte helt frisk än :(
 
Nu ska jag fortsätta se på greys så ha en trevlig kväll :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!