Smyckesmingel och städning

Som jag misstänkte igår så va Thea vaken fram till midnatt och hon vaknade vid 7
imorse, jag fattar inte!!!! Haha. Men ikväll blir det inte lika sent. Imorrn är det dags
för jobb och dagis :)
 
Idag gick vi över till fruängen då en god gammal kollega hade utförsäljning av sina
egentillverkade smycken och jag gick inte dit för smyckens skull utan jag ville träffa
henne :) Men jag hittade ett halsband för 30 kr :) Hon gör jätte fina smycken men
inte riktigt i min smak. Vi va bara där en snabbis och sen gick vi och handlade smör
och tacos-ingredienser som blev kvällens middag.
 
 
Vi kom hem och Thea va HELT slut så vi hann knappt lägga henne i sängen innan hon sov.
Jag och Patrik kollade på film och sen tog vi tag i städningen och Patrik gick ner i källaren en
sväng me lite skräp. Vi väckte Thea efter drygt 2-2,5 timme så jag hoppas att hon kommer
somna relativt tidigt. Men jag kan garantera att hon inte kommer somna innan jag och Patrik
går och lägger oss.
 
Efter middagen gick vi ut en stund :) Vi hade en stor svart sopsäck me gamla kläder som jag inte
ville ha kvar och vi har en sån där kläd-insamling precis vid oss så vi gick dit och sen tog vi en
liten promenad :)
 
 
Nu är det bara 4 dagar kvar på jobbet. Så skönt att slippa det där stället men tråkigt att inte jobba
men det mest positiva är att jag nu kommer kunna återuppta gym och träning och min kost
ordentligt. Har hamnat i en riktig svacka, vill bara komma igång :(
 
Ha en trevlig kväll :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!