Stolt över mitt hem

Det va nån för ett tag sen som kommenterade att vi hade ett risig hem men det
håller jag verkligen inte me om. Jag är jätte stolt över mitt hem och jag vill gärna
visa det :) Visst, vi bor inte i en toppmodern lägenhet eller nåt utan vår lägenhet
är en vanlig lägenhet me normal standard som vi har ytrenoverat. Men köket är
från 50-talet just för att gubben föredrar det. Själv skulle jag gärna vilja ha ett nytt
kök och vi båda vill göra om badrummet men annars trivs vi :) Får jag fråga hur ni
själva bor? Jag älskar att se hur folk bor och bli inspirerad :D
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Lotta

Vad fint ni bor .. jättefint

kram på er

Svar: Tack så mycket, lotta :-)
Rebecca

2013-04-18 @ 19:27:05 | http://lottasvahn.blogspot.se
Anonym

det enda som var fint var erat sovrum, resten av lägenheten ser ut som en vanlig hyresrätt, ni har möbler av olika träslag inte så speciellt snyggt

Svar: Vi bor som sagt i en vanlig lägenhet, varken mer eller mindre. Hur bor du själv?
Rebecca

2013-04-18 @ 19:48:09
Anonym

Vems hem är du stolt över

Svar: Vadå vems?
Rebecca

2013-04-24 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!