Tisdag

Skrivarglädjen är på topp idag men jag har alltid så svårt att börja ett inlägg. Det brukar oftast
börja me samma saker. Men som jag skrivit förut, jag skriver för min egen skull och då får
jag tjata om samma saker hela tiden och ingen är tvingad att läsa :P
 
Jobbet rullar på. Idag fixade jag äntligen tiderna för mina utvecklingssamtal och gick ut me det
till föräldrarna, nu är det bara observationerna jag måste ta tag i. Men jag har den här veckan
och nästa vecka på mig :) och på jobbet går det magsjuka. En liten krabat kräktes inatt och idag
efter mellisen kräktes en annan. Så det är bara att hålla tummarna att jag inte får skiten. Klarade
mig från förra veckans halsfluss-epidemi. Fick reda på att en kollega ska sluta också och en
annan har som sagt sökt ett annat jobb och jag måste sätta mig ner innan helgen och söka
samma jobb :) Så har vi tur så är det 3 st som kommer sluta :P hahaha. Det tyder ju bara på
en sak tyvärr.
 
Imorrn har jag varit medlem på viktväktarna 1 vecka men jag tror inte att jag har gått ner nåt. Dom
första dagarna åt jag för mycket points och fuskade. Det är först dom sista 2 dagarna som jag
verkligen har skött mig och jag har börjat promenera nu också. Igår tog jag och Thea 30 min pw
och idag vi va ute en timme och gick i skogen, på Theas begäran. Hon älskar verkligen skogen
och hon gick så duktigt bland stock och sten men på väg hem fick pappa bära henne, då va hon
jätte trött i benen :) Rätt förståeligt :P
 
Vi väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och sen ska jag och thea bada och äta lite frukt  innan
läggdags.
 
Imorrn stänger jag så då blir det ingen promenad. Men jag får en efterlängtad sovmorgon :D Och
imorrn ska vi på utvecklingssamtal halv 10 så jag kommer inte va på jobbet förrän vid halv 11, jätte
skönt!
 
Ha en trevlig kväll på er :)
 



Kommentarer
Anonym

Med nya medarbetare har du möjlighet att förändra det som är fel, dvs ni kan börja på ny kula med nya arbetsätt


Svar: Det är därför jag tänker söka det andra jobbet :-D
Rebecca

2013-04-10 @ 06:22:40
Anonym

sitter Thea i vagn när ni är på promenad?

Svar: Nä, det gör hon inte :-) bara när jag går själv me henne för då passar jag på att ta en pw :-) meningen me promenaderna, förutom att det är så skönt, är ju för att trötta ut henne och det går inte när hon sitter i vagnen.
Rebecca

2013-04-11 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!