Vill ni bo granne me oss? :P

http://www.maklarringen.se/Kopa/Objektsida/?objectid=OBJ28689_1264512601
 
Granntantens lägenhet är nu till försäljning för hela 1.650.000 kr och se efter själva på
bilderna. Den är ju inte direkt supermodern. Så ja, jag tror att vi skulle kunna få minst
1,8 milj för vår :D Suckers!!!!!! Nu känner ni er bra dumma va?!?!?! Blev faktiskt väldigt
förvånad själv när jag såg att det va acceptpris också, hade inte alls räknat me att den
skulle va så pass dyr. Men det är bara bra för oss när vi väl säljer :D Skulle va roligt att
provsälja den för att se hur mycket vi skulle få för den :D
 
Ps, jag är me på två bilder ;) hahahaha



Kommentarer
Anonym

"Vi säljer" äger du lägenhet ?

Svar: Patrik äger lägenheten vilket du förmodligen vet mycket väl!
Rebecca

2013-04-30 @ 18:39:49
Anonym

Jag hade fel och du hade rätt =)

Svar: Uppenbarligen :-P
Rebecca

2013-05-13 @ 00:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!