Då va det fredag

Jag måste orka ta mig igenom det här, jag måste fortsätta kämpa. Jag önskar att jag
kunde stänga av känslorna, att glömma alla minnen, alla år. Jag vill inte tänka tillbaka,
det gör för ont! Det gör ont att tänka på framtiden också, just nu har jag absolut inget!
Men jag ska fixa en bra framtid, en framtid som jag kan vara stolt över, som får mig
att må bra. Det kommer ta tid, det kommer bli jobbigt, jag kommer vilja ge upp men
som me allt annat så hoppas jag att det blir bra i slutet :)
 
Idag är det fredag och jag har haft Thea hemma :) Vi tog en sovmorgon till kvart över
8 och sen åt Thea frukost, jag tog en dusch och gjorde mig ordning och sen gick vi
iväg till lugnet och lekte en stund. Men Thea vägrade lyssna på mig så det blev endel
sura miner så då satte jag henne i vagnen och tog en långpromenad hem istället.
Va så skönt att röra på sig, längtar till gymmet men på tisdag tänkte jag ta mig den
friheten att köpa ett årskort på gymmet för nu är jag helt fokuserad på min träning och
min viktminskning. Det är väl det enda positiva av hela den här historien, att jag nu
är helt fokuserad på MIG och min träning och att jag faktiskt mår bra efteråt :) Och när
jag nu ändå är arbetslös tillbringar jag hellre ett par timmar på gymmet än
att sitta ensam hemma me alla tankar :P
 
 
Ikväll blev det en spontanfika hos Patriks föräldrar, vi blev bjudna på glass me hallon och melon,
det va smaskigt. Vi va där nån timme och sen åkte vi till minneslunden för att tända ljus för
Patriks morfar som skulle fyllt 80 år idag. Vi kom hem för en liten stund sen. Thea är fortfarande
vaken trots att bara sov i drygt 20 min innan middagen men hon är bamsetrött så hon lär somna
inom kort. Och jag och Patrik ska väl också sova om en stund.
 
Imorrn är det lördag och patrik jobbar ju hela helgen. Jag får se va jag och Thea ska hitta på,
förhoppningsis blir det nåt roligt :) Ha en bra kväll på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!