Det går bra nu :D

Träningen går toppen :D Efter att jag hade lämnat Thea på förskolan så tog jag en promenad
på 3,13 km :) Den rundan tänkte jag köra 2 dagar/veckan. Så otroligt skönt! Men äntligen
börjar jag få rutin på träning och kost. Äter INGET godis på veckorna, ingen läsk heller och
jag har slutat äta efter kl 18 och sötsuget är dessutom också borta men jag ser till att ha frukt
hemma OM jag skulle bli sugen :) Har ätit på assietter i snart 2 veckor, tror jag, och jag blir
mätt och orkar knappt äta upp maten längre. Så träningen går över all förväntan nu :D Jag
är så peppad och motivationen är verkligen på topp!!!
 
Annars är väl livet i övrigt okej, varken mer eller mindre. Jag och Patrik kämpar på me vårt,
Thea går på förskolan och stormtrivs fortfarande även om hon har vissa problem me dom
sociala koderna.
 
Efter promenaden så satte jag igång och tvättade och röjde lite hemma innan jag tog en kall
dusch och gjorde mig ordning. Vid 13-tiden kom Melissa, vi tog en snabb fika innan vi gick
och hämtade stumpan. Vi köpte lite fika och sen gick vi till lugnet men Thea skulle bara spring
ifrån oss och ville inte alls leka så vi gick hemåt. Thea fick kolla på spöket laban och sen började
jag me middagen, fick bli kasslergratäng me ris och sallad och bara för att vi hade en gäst
"lyxade" jag till det me pepsi till middagen och lite glass till efterrätt. Vid 19 kom Patrik hem
och då åkte Melissa. Jag tog ett bad och snart ska väl Thea och Patrik bada medan jag glor
på idol och ikväll börjar ju hollywoodfruar också, får se om man glor på det :P
 
 
Idag behövde jag en riktigt egoboost så nu bjuder jag på massa bilder på mig själv :P haha.
Dock blev alla väldigt seriösa, inget leende här inte men det kommer nog det me :P
 
Imorrn ska jag till simhallen och simma en timme, ska bli så otroligt skönt! Får se om det blir
en omväg hem bara för att röra lite ytterligare på fläsket :P Resten av veckan  går i träningens
tecken, promenad på torsdag och gym på fredag :) Patrik är "ledig" från extrajobbet på fredag
och på lördag blir han väl klar där.
 
Nä, ha en bra kväll på er nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!