En jätte bra dag :D

Gårdagen va skit men idag är det bättre. Är trött som jag vet inte vad men humöret
är det inget fel på :D Igår kväll nattade Patrik Thea och efter knappt 20 min hade
hon somnat. Han är en naturbegåvning :D Haha. Jag brukar ju få sitta me henne i
MINST 1 timme. Ikväll är det min tur så då får vi väl se :P
 
Imorse efter att jag hade lämnat stumpan på dagis blev det en långpromenad, va
helt slut när jag kom men tusan va skönt det är! Va tvungen att dammsuga massa
små glasbitar när jag kom hem (Thea råkade ha ner en tillbringare precis innan vi
skulle gå till dagis imorse). Annars är det dags för min vanliga dagssysslor. Får ju
kvällen ensam i alla fall, ska faktiskt bli lite skönt :) Men jag vet inte om Patrik och
Thea äter middag hemma eller hos hans föräldrar. Äter dom borta så ska jag nog
bara gå ner till centrum och köpa nån sallad eller nån färdigrätt, tänker då inte ställa
mig och laga för mig själv. Snacka om att jag kommer rasa i vikt sen när Thea kommer
bo här varannan vecka :P hahaha. Har redan gått ner drygt 3,5 kg på 10 dagar :) Men
jag måste bli bättre på kosten, äter alldeles för dåligt!
 
 

Idag blev ÄNTLIGEN min a-kassa beviljad :D Fy så underbart! Men frågan kvarstår ju dock, vart
kom dom andra pengarna ifrån? =/ Väldigt konstigt men ack så välbehövligt!
 
Imorrn ska Thea få ledig :) Vi ska upp till visättra och hälsa på Maria som bjuder på både
pannkakor och lite skitsnack :P Och på kvällen vet jag inte om vi skulle träffa familjen Nilsson
en sväng, frun i huset skulle höra av sig. Och i helgen har vi inga planer. Patrik är hemma
hela helgen så jag hoppas att vi kanske gör nåt roligt me Thea :)
 
 
Patrik och Thea åt hos hans föräldrar så jag lyxade till middagen me räkmackor, smaskigt!
Annars har jag bara njutit av en lugn och tyst kväll :)
 
 



Kommentarer
Anonym

Varför går Thea så långa timmar på dagis när du är arbetslös??

Svar: hon går 09-15, inte specillt många timmar. Och imorrn ska hon va ledig.
Rebecca

2013-08-29 @ 19:24:23
Anonym

Kolla upp vart pengarna kom ifrån, har dom kommit fel blir det återbetalningsskyldig.

Svar: Hur kollar man upp det då?
Rebecca

2013-08-29 @ 20:57:51
Anonym

Står det inte på kontoutdraget vad det är för pengar? Typ "lön" "dagsersättning" eller liknande. Annars får du ringa banken så kan dom se vart dom kommer ifrån

Svar: Det står dagersättning
Rebecca

2013-08-30 @ 10:03:18
Anonym

Då är det från försäkringskassan :)

Svar: Jo jag misstänkte det men varför?
Rebecca

2013-09-04 @ 20:52:22
Anonym

Logga in på mina sidor på försäkringskassan, så kan du se där. Inte vabat eller så?

Svar: Ingenting sen innan semestern
Rebecca

2013-09-04 @ 22:14:10
Anonym

Då är det lika bra att ringa och höra med dom. Har du fått fel så märks det så småningom och då får du betala tillbaka.

Svar: Jag ska gå in och kolla och se om det står nåt.
Rebecca

2013-09-05 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!