En sjukling här hemma

Igår kväll slog förkylningen till hos Thea :( Hon hade svårt att sova, näsan rann, hosta
och feber så idag och imorrn får hon va hemma. Hon fick en ipren imorse och nu är hon
sitt vanliga jag. Dom ska ju ha en feberfri dag innan dom kommer :) Och jag har sån
träningsabstinens!!! Haha. Det kryper i kroppen och jag vill bara till gymmet. Men på
onsdag och fredag blir det gymmet och så får det bli en promenad på torsdag :D
 
Vi tog en promenad ner till centrum för att handla lite middagen och det va en riktig pärs,
har ju en unge som totalvägrar att lyssna. Så me en unge springandes 500 m framför mig,
en tung matpåse, en vagn, svettig och me en sprängande huvudvärk så var jag INTE en
glad mamma. Som tur va somnade hon så fort vi kom hem. Men hon har varit pigg och
inte snorat så mycket idag så imorrn tror jag att vi kanske kan gå till lekparken en
sväng :)
 
Jag har även passat på att sätta in pengar till Patrik och så beställde jag ett skärmskydd,
ett skal och ett träningsarmband till telefonen :) Skulle dock behöva ett trådlöst headset
också men det kan vänta tillsvidare. Men jag har suttit och fifflat och lekt me telefonen för
att lära mig den. Har även blivit MYCKET bilder tagna (det ser ni ju). Är jätte nöjd me kameran
men längtar tills jag får testa den utomhus :) I eftermiddags aktiverades äntligen min sim-kort
så jag måste sätta mig ikväll och flytta över alla nummer.
 
 
 
Håller på och uppdaterar telefonen nu och sen ska jag och Thea ta ett bad innan jag nattar henne :)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!