Endel av dom möbler jag vill ha :D

 

Här är lite möbler som jag skulle kunna tänka mig att ha sen när jag flyttar :D Men allt beror på
lägenhetens storlek, kanske inte får plats me så mycket heller :P Men jag vet hur jag vill att det ska
se ut hemma hos mig, vilka färger jag ska ha osv :) Theas rum ska gå i vitt (vita möbler, vita
vägger och sen är fin och färgglad fondvägg. I vardagsrummet ska möblerna gå i svart och vitt
och jag vill ha en grå-lilaaktig fondvägg men det beror på va jag hittar :)
 
Och imorrn eller senare i veckan blir det en ny lur :D Min underbara dotter micrade min telefon så
att den smälte, som tur va klarade sig SIM-kortet och minneskortet. Så nu byter jag upp mig till en
samsung galaxy s4 efter mycket velande mellan 3 helt olika telefoner. Visst är barn underbara?
 
 
Nu ska jag och Patrik ut och ta en cigg och sen skulle han väl duscha innan han nattar Thea. Ja,
ni hörde rätt. Han ska natta Thea! haha. Medan han gör det ska jag ta en dusch och sen får vi se om
jag får tillbringa kvällen ensam (han kommer troligtvis somna me Thea). Jaja, jag fick i alla fall en rätt
händelserik kväll.



Kommentarer
Anonym

hur ska du ha råd med all inredning när du inte ens har ett jobb?

Svar: Men herregud, kan man inte få drömma? Har du inga drömmar?!?!?! Jag drömmer om hur jag ska inreda min lägenhet men jag har ju inte ens nån lägenhet men ser inget fel me att drömma :D
Rebecca

2013-08-24 @ 23:57:46
Anonym

Hur många sängar , soffor behöver du ?

Svar: Massor såklart. Jag ska ha MINST 5 soffor och gärna 10 sängar :P
Rebecca

2013-08-25 @ 19:36:00
Anonym

Du är verkligen en realistisk person

Svar: Dum fråga får dumt svar ^^
Rebecca

2013-08-25 @ 19:58:27
Madeleine Nilsson

Jag vill ha villa, körkort, flera hundar ... Men är arbetslös. Drömmar kan man alltid ha! SKA man alltid ha! Det är ju det vi lär barnen? Ska vi inte själva leva efter det också? För fy va trist världen vore utan det! OCH vill Rebecka ha 5 soffor i sitt vardagsrum så är det väl ändå hennes ensak ... Smaken är som baken :)

Svar: Haha, precis!!! Man måste få ha drömmar, både realistiska och orealistiska :D
Rebecca

2013-08-27 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!