Fått massa praktiskt gjort

Idag har ju vädret varit perfekt :D Om man inte har nåt inplanerat dvs :P Men det
passade oss jätte bra. Vi åkte iväg och storhandlade i förmiddags, sen va jag
inne på hm för att kolla på en jacka till Thea men den fanns inte i hennes
storlek så jag ska kolla i Huddinge på torsdag när jag ändå måste ner, är ju
dags för ams igen MEN det som är jätte bra nu är att man inte måste åka ner
varje gång för att redovisa sökta jobb utan nu kan man göra det via nätet, så
skönt! Medan jag va inne på hm så hade Thea somnat i bilen så hon fick sova
tills vi kom hem , drygt 20-30 min kanske. Hon har varit jätte trött hela eftermiddagen
och kvällen men hon somnade snabbt ikväll, lade henne vid 20 i 8 och vid 8 hade
hon somnat. Inte illa! Det va verkligen värt hennes dåliga humör ikväll :P
 
 
Patrik har suttit och rensat och sorterat bland sina sedlar till och från hela dagen
och hela kvällen, han ska börja sälja av massa sedlar som inte är så värdefulla men
som tar massa plats så jag ska hjälpa honom med det nån dag framöver.
 
Imorrn har vi inga direkta planer, får se va det blir för väder först och främst.
 
I veckan blir det träning för hela slanten :) Måste ringa banken på måndag och beställa
en ny kod. På torsdag har Thea fotografering på dagis och jag ska som sagt till ams.
Nästa helg får vi se, antingen händer inte så mycket eller så händer massor. Haha.
Madde ville boka in en dejt me mig, vi ska ev träffa Theas gudfar och min farmor ville
träffas oss och framför allt Thea. Inget är spikat dock så vi får se hur det blir med allt.
 
 
Nä, nu ska jag väl fortsätta glo på tv och höra på Patriks eviga tjat om sina sedlar ^^ Men god natt
på er i alla fall :)



Kommentarer
Madeleine Nilsson

Låter som en fullspäckad vecka :)

Svar: Nja, inte direkt :)
Rebecca

2013-09-01 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!