Fönstershopping på IKEA :D

Jag fattar inte hur Thea orkar! Patrik nattade aldrig henne igår utan hon somnade i
soffan vid halv 11 och ändå vaknade hon typ vid halv 7 imorse =/ Hur orkar hon?
Så jag va lite trött imorse men det gick bra, det går alltid bra att gå upp me henne
tidigt :) Men ikväll ska han natta henne, så är det bara. Imorrn är det dagis för
hennes del och själv börjar en ny härlig träningsvecka för min del :D
 
Patrik blev inte riktigt klar på extrajobbet igår så i förmiddags åkte han iväg för att
göra klart det sista och medan han va borta så tvättade jag, bäddade sängen, duschade
och gjorde mig ordning. När han kom hem så tog han en snabb dusch och sen klädde
jag på Thea och så åkte vi iväg till siba för att köpa en ny lur till mig och sen skjutsade
han mig till IKEA där jag mötte upp fru Nilsson :) Patrik och Thea åkte iväg till W för att
umgås lite. Jag och madde gick omkring nån timme och drömde oss bort :D Finns så
mycket jag vill ha till mitt hem sen men hur ska man ha råd? Man får ju hjälp av soc till
möbler, sen finns blocket och så kan man söker fonder så jag tror inte att jag behöver
oroa mig så jätte mycket. Och bara jag har jobb så kan man lägga undan pengar om det
är nåt dyrt man vill ha :)
 
Patrik och Thea är fortfarande hos W, tror inte Patrik vill komma hem :P haha. Och det
kan jag förstå. Åh, jag vill bara ha en lägenhet nu!!!!!!!!!!!!!!!! Vill inte bry mig om va han gör.
Men nu är det svårt eftersom att jag faktiskt har kvar känslor för honom. Jag hatar mig
själv för det, jag vill inte känna nåt för honom, jag vill inte älska honom längre men jag har
väl inte lika lätt att glömma 8 års förhållande. Och jag har ingen som helst rätt att bry mig
ifall han träffar w men ändå är det så jävla jobbigt. Jag bor här, jag har känslor för honom
men kan inte kräva ett dugg av honom. Han kan behandla mig hur han vill utan att jag kan
ta illa upp, det suger! Vill bara att han ska respektera mig medan jag fortfarande bor kvar.
 
Jag håller på och diskar och städar, som vanligt! Patrik skulle väl köpa me sig middag hem
och sen ska han få ta Theas bad och nattning, det är lika bra att han lär sig!
 
Ha en bra kväll!
 
 



Kommentarer
Anonym

Vem är W, någon du känner ?

Svar: ah, det är det
Rebecca

2013-08-25 @ 19:37:52
Anonym

Varför nattade inte du Thea ?
Låt inte Thea lida för att du ska ha rättvis fördelning vad det gäller praktiska ting ,när det gäller arbete och pengar är det inte viktigt eller ?

Svar: jobb och pengar är lika viktigt att dela på som att ta hand om det praktiska. Och patrik måste lära sig att ta hand om Thea utan min inblandning.
Rebecca

2013-08-26 @ 03:40:07
Anonym

Delar ni på jobb och pengar också?

Svar: ja, när jag har jobb så delar vi på pengarna. annars är det ju väldigt svårt ^^
Rebecca

2013-08-26 @ 09:58:14
-

Han och w, antar wiking, har väl varit vänner länge?

Svar: Om du känner henne så kan du väl iallafall berätta vem du är. Ja, dom har varit vänner länge
Rebecca

2013-08-26 @ 20:06:50
Anonym

Varför gjorde ni slut?

Svar: det va ett delvis gemensamt beslut som varit på gång sen i midsomras men patrik tog det avgörande beslutet. vi älskar inte varann längre, eller jag har känslor kvar för honom delvis men sen va det nog mycket annat som gjorde att det blev som det blev :) Men både jag och patrik är öppna för möjligheten att vi kanske blir tillsammans i framtiden :)
Rebecca

2013-08-26 @ 21:17:18
Anonym

Varför gjorde ni slut?

Svar: Har ju redan svarat
Rebecca

2013-08-26 @ 22:03:49
Anonym

Du säger att det var ett gemensamt beslut men uppenbarligen har han lämnat dig för någon annan, eller varför skulle han annars ha hittat någon ny så fort?

Svar: Det va ett delvis gemensamt beslut men när har jag skrivit att han har hittat nån annan? han har inte hittat nån annan. Va fick dig att tro det?
Rebecca

2013-08-27 @ 10:05:53
Madeleine Nilsson

Jag är säker på att ni kommer hitta tillbaka till varandra! Wiking är en del utav Patriks liv och kommer alltid att vara det. Men alla behöver en paus! Efter en kort tids separation kommer ni inse att ni båda behöver varandra och älskar varandra! Vet att ni gör det som är bäst för er själv och Thea!

Svar: Jag vet och jag hoppas att jag inser det när vi väl har separerat. Jag vill förändra så mycket så att det blir bättre om vi hittar tillbaka till varann. Min största rädsla är att vi hittar tillbaka till varann men så har inget förändras. Men nu kan patrik bevisa att han inte känner nåt för henne med tanke på att båda är singlar nu.
Rebecca

2013-08-27 @ 12:29:59
Anonym

Att du skriver att han är hos w, varför är han hos henne?

Svar: Dom är vänner ... och har varit det långt innan han träffade mig.
Rebecca

2013-08-27 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!