Fredag hos oss :)

Och säkerligen hos alla andra också :P Det är skönt att det är fredag, dels kommer
Patrik direkt hem efter jobbet, skönt me sällskap ju :) och sen har jag två vilodagar
från träningen att se fram emot :D Tänk att jag har tränat HELA veckan! :O Fan va
jag är grym! Haha. Idag blev det som vanligt 1,5 timme på gymmet. Märker inte
nån skillnad kroppsligt än men psykiskt så mår jag tusen gånger bättre än innan :D
Har mer energi, känner mig gladare och nöjdare, är mer positiv. Träningen gör så
mycket för mig just nu :)
 
Och ja, jag och Patrik har gjort slut, för snart 2 veckor sen. Vi är fortfarande väldigt
goda vänner så det är skönt. Så nu håller jag på och letar bostad för fullt men det är
så gott som omöjligt när man inte har jobb :( Men eftersom att vi fortfarande är vänner
så är det ändå okej att bo ihop, även om det inte är optimalt. Jag vill gärna skaffa mig
en egen lya så fort som möjligt så jag kan börja på ny kula och börja om mitt liv som
singel. Herregud .... jag har inte varit singel på typ 10,5 år. Hur gör man? Haha. Jag
vet i alla fall en sak, det kommer dröja länge innan jag träffar nån, jag tänker njuta av
mitt singelliv :D Träna, träffa vänner som man inte träffat på år och dar, festa, umgås
me Thea.
 
Nä, nu ska jag knyta mig men ha en trevlig fredagskväll. Om inte alltför länge 
förhoppningsvis så kommer även jag rangla mig hemåt på fredagskvällen :P haha.
 
God natt på er :D
 
 



Kommentarer
Anonym

Om inte alltför länge

förhoppningsvis så kommer även jag rangla mig hemåt på fredagskvällen :P haha

Är det vad som saknas för att ditt liv ska vara bra

Svar: Va? en lägenhet och ett jobb skulle göra mitt liv bra.
Rebecca

2013-08-25 @ 19:56:24
Anonym

Läs ditt eget inlägg så förstår du kommentaren om att rangla sig hem på fredags kvällarna

Svar: Jag förstår ändå inte .... så snälla, förklara för mig.
Rebecca

2013-08-25 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!