Inget går som jag vill

Just nu går livet verkligen emot mig, inget går som jag vill! Jobbet som jag verkligen
behövde fick jag inte :( Visst, det är bara att fortsätta att försöka men jag behöver ett
jobb NU, inte om nån månad! Eller jag behöver ett jobb så fort som möjligt för att kunna
gå vidare i mitt liv. Det här va det sista jag behövde nu! :( När ska det vända och bli
bättre? Är så trött på mitt liv nu ....
 
Men jag får inte ge upp utan det är bara att söka vidare och hoppas att det dyker upp
nåt fort .....
 
 
Och dagen började dåligt också! Thea va jätte ledsen när jag lämnade henne på förskolan, när
jag kommer till gymmet så öppnar dom inte förrän kl 15 så det va bara att vända hem igen.
Annars har väl dagen varit okej. Har diskat, röjt och tvättat. Patrik va hemma vid kvart över 1.
Innan vi hämtade Thea så gick vi till återvinningen för att slänga lite skräp och sen handlade
vi lite innan vi hämtade stumpan vid halv 3 :) Vi va ute och gungade en stund innan vi gick hem
och kollade på barnprogram och började me maten :)
 
Patrik och Thea ska gå och bada snart och sen ska jag försöka natta henne. Imorrn är det
fredag och Thea är ledig, har egentligen tusen saker som jag skulle behöva fixa, papper som
ska skickas iväg, intyg som jag måste ha, samtal som ska ringas osv. Får hoppas att jag får
lite gjort i alla fall.
 
I helgen händer inte så mycket. Patrik jobbar hela helgen och drygt 3 helger framöver. Så
honom kommer vi inte se mycket av den närmaste månaden :( Men men, lika bra att man
vänjer sig.
 
Nä, ha en bra kväll.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!