Jag börjar må okej igen :D

Äntligen börjar jag må okej, nästan bra faktiskt :) Livet är på rätt väg igen.
Känslorna är inte lika intensiva längre och snart hoppas jag att dom har
försvunnit, eller inte försvunnit för det kommer dom väl aldrig göra men att
dom har avtagit. Smärtan är också som bortblåst. Nu vill jag bara börja om,
starta ett nytt kapitel i mitt liv och gå vidare :D Lyckan finns där ute och väntar
på mig, det är jag övertygad om!
 
Hela helgen har Patrik jobbat och jag och Thea har bara varit hemma och inte
gjort ett dugg :( I lördags va vi bara hemma och hade det mysigt och igår va vi
ute en liten stund, vi gick och handlade och så gick vi till lekparken en stund.
 
Imorse när jag hade lämnat Thea på dagis så gick jag iväg till gymmet, körde på i
1,5 timme :D Mår så otroligt bra efteråt! Kom hem och ringde fk direkt, satt i kö i bara
35 min :P haha. Men nu är i alla fall intygen därifrån på väg, då väntar jag bara på mina
arbetsgivarintyg och så ska jag sätta mig och skriva ett eget intyg och sen ska allt
iväg till a-kassan innan fredag, det kan bli ett problem :( Hatar alla papper som ska
fixas bara för att man ska få pengar liksom! Jag hoppas att a-kassan är lite förstående
om dom får papprena nån dag för sent.
 
Jag tog en dusch och sen gick jag till centrum och köpte äpplen innan jag gick för att
hämta mitt lilla hjärta :) Vi gick till lekparken och gungade en stund och sen lade vi oss
i soffan och kollade på spöket laban innan det va dags att börja me middagen. Patrik
är på extrajobbet men han är väl hemma vid 7-halv 8. Thea och jag ska snart ta ett bad,
tror jag. Eller om hon kanske ska få bada själv. Och jag ska banne mig tvinga Patrik
att hjälpa mig me disken, haha.
 
Imorrn ska jag simma när jag har lämnat Thea och sen ska jag hem och röja lite för jag
får besök imorrn :) Melissa kommer hit så vi ska hämta Thea lite tidigare från dagis och
sen gå upp till lugnet :) Ska bli kul me sällskap! :) Och Patrik ska ju till extrajobbet imorrn
så då blir det ju perfekt :P
 
Nä, nu blir det en cigg i alla fall och kanske vika tvätt.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!