Jag fixar INTE värmen!

Jag fixar verkligen inte värmen, vill bara ligga inne i skuggan och försöka svalka av
mig. Blir så utmattad och trött också :( MEN! .... Jag har en dotter som jag gör allt
för .... Så därför packade jag picknickkorgen imorse och drog iväg till personnebadet
me henne, tänkte att vi skulle ha en mysig förmiddag där. Men så blidde det inte
riktigt.
 
Vi kom i alla fall väg till badet :) På väg dit ramlade Thea och skrapade knät lite och
ena handen och hon har blivit en sån där jobbig unge som piper för minsta lilla blod
och ska ha plåster på allt. Så ja, där började det redan spricka. Hon glömde dock bort
såren efter en stund. Men hon vägrade bada för vattnet va för kallt, jag försökte locka
henne me allt möjligt men icke. Så hon sprang runt och givetvis slår hon i ena stortån
så att det börjar blöda. Torkade bort blodet men skadan va redan skedd. Hon pep hela
tiden och ville ingenting så efter en timme gav jag upp. Vi köpte varsin glass och sen
gick vi hem.
 
 
Trodde att hon ville sova så jag lade mig i vår säng me henne och somnade nästan
själv men inte ville hon sova så jag gav upp det försöket. Istället har vi ätit lite lunch,
lekt inne, jag har diskat och bäddat sängen och snart ska jag röja lite. Thea ligger i
soffan och kollar på barnprogram, skulle inte förvåna mig om hon somnar men hon får
inte sova i mer än högst 30 min.
 
Nu har vi även bokat upp onsdag och torsdag också :) På onsdag ska vi upp och våldgästa
min familj och på torsdag ska vi träffa carro och småpojkarna.
 
Nä, ska ta en cigg och fortsätta ladda upp lite semesterbilder på fb innan jag röjer undan lite.
Försökte flirta me gubben också, bad han handla några grejer i utbyte mot att disken va borta
samt att jag tar kvällens disk. Får se om jag lyckades ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!