Känns liiiite lättare

Just nu känns livet liiite lättare och jag tar vara på den här stunden då smärtan har släppt
sitt tag för en stund .... jag tror faktiskt att det kommer bli bra i slutändan .... förhoppningsvis
blir det bättre oavsett hur det slutar. Önskar att jag kunde skriva va det handlar om men än
är inget officiellt och det är bara några som vet.
 
Idag va jag på anställningsintervju och det kändes jätte bra :) Fick träffa två av mina,
förhoppningsvis, blivande kollegor och dom verkade jätte härliga :) Chefen verkade
också toppen. Men jag tror faktiskt att jobbet är mitt, det lät i alla fall väldigt lovande.
Eventuellt så ville dom att jag skulle komma på fredag redan :D Haha. Så inom kort
vet jag om jag har jobb eller inte. Skulle underlätta min framtid så grymt mycket!
 
Thea är på dagis. Igår fick hon va på "mellanavdelningen" hela dagen, hon åt lunch där
och sov och det hade gått jätte bra :) Va inga som helst problem så jag tror att det är
dags för en flytt dit i höst :P Hoppas bara att hon kan gå kvar där, vore så tråkigt om hon
va tvungen att byta förskola.
 
Även om jag mår bättre just nu kan det vända igen och det kommer vända igen och jag
kommer må skit men jag tror att det blir bättre me tiden och sen har jag Patrik. Min allra
bästa vän just nu som verkligen ställer upp för mig och stöttar mig och puschar mig. Utan
hans stöd så hade jag inte orkat leva.
 
 
Idag började mitt nyttigare liv och än det går bra :) Skulle ha börjat igår men då hade vi ostbågar
hemma och så köpte Patrik pepsi. Men jag började äta på assietter igår och då åt jag knappt upp
maten och idag åt jag inte heller upp maten. Och nu har vi inget gott hemma och jag är inte ens
sötsugen :D Det känns jätte konstigt. Förut hann jag knappt äta upp middagen innan sötsuget
kom =/ Imorrn blir det gymmet och samma sak på torsdag :) Hade egentligen velat gymma på
fredag men då är Thea hemma. Men allt börjar kännas bättre :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!