Livet är tungt just nu

Idag är livet jävligt tungt och det kommer fortsätta va jobbigt en bra tid framöver. Det
gör så ont :( Tänker inte gå in närmare på va som hänt än, det kommer när jag är
redo. Nu står jag inför min största utmaning hittils, jag är skräckslagen men samtidigt
ska det bli spännande. Jag är så glad att jag har Thea, hon ger mig styrkan som jag
kommer behöva. Tills dess att allt löst sig drar man på fejkleendet och låtsas som om
allt är tipptopp :P
 
Imorse gick jag upp me Thea vid halv 8. Satte igång och diskade nästan direkt och sen
va det dags för bullbak :) Dom vart sådär den här gången, bleka och degiga men dom
smakade jätte bra :P haha. Vi åkte upp till mamma så att hon äntligen fick umgås me
Thea :) Herregud va dom två kan leva rövare, man måste ha öronproppar när man
åker dit :P
 
 
Thea lekte fotograf häromdagen och hon fick en jätte fin bild på mig och Patrik :D

Nä, dags att väcka Thea och sen packa hennes dagisväska och sen börja me maten. Sen ska
ju Patrik iväg och kolla på extrajobbet. Vi höres och störes :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!