Mysig dag i visättra :)

Idag har jag och Thea spenderat dagen i visättra hos min moster. Vi åkte upp vid
halv 1 och det blev massa lek och bus och en hel del plättätande :P Thea åt 6 st :P
Haha. Vi va där ett par timmar och sen tog vi bussen hem i spöregnet. Thea somnade
i vagnen och jag väckte henne när vi kom hem vid kvart över 5. Nån minut senare
kom Patrik, han hade varit och köpt pizza till middag, det va onyttigt men gott. Tur att
jag kan träna hela veckan :D
 
 
Ikväll blir det nog en tidig kväll, alla är jätte trötta =/ Har inte så mycket mer att skriva så jag
önskar er en trevlig fredagskväll i regnet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!