Mysig hemmadag

Idag hade min glömska moster dubbelbokat mig och en annan sak så det blev så
att jag och Thea fick va hemma men vi ska dit på fredag :) Så jag och Thea har haft
en mysig dag hemma istället. Det har varit en perfekt dag för, det är grått ute och
det har regnat. Och Thea hade inga problem me att somna efter lunch idag trots att
vi inte har gjort nånting. Kanske är det så att hon är alldeles för uppe i varv för att sova
när vi är ute och fått hålla igång ett par timmar? Undra då hur det ska bli när hon
börjar på förskolan igen på måndag? =/
 
 
Just det, ikväll eller imorrn blir vi av me vår fåtölj :D En vän till mig och Patrik ville ha den :) Ska bli
så skönt att bli av me den. Och en bonus är att få träffa vår vän som vi inte träffat på säkert 1,5 år :(
Och om jag får det här jobbet så ska jag köpa en divansoffa, håller på och letar för fullt men det är
så svårt, hittar många som är jätte fina men dom ska va sköna och både jag och Patrik ville att
den ska va djup. Madde och Jonny har världens skönaste soffa, btw :D haha. En sån fast me divan
vore drömmen :P Sen är vi på jakt efter ett nytt vardagsrumsbord och jag skulle behöva en ny lur.
Sen skulle jag vilja spara pengar till nästa semester och massa annat. Jag vill verkligen ha det här
jobbet, jag är så trött på att gå utan pengar nu! Och a-kassan verkar ta tid, blääää för myndigheter!!!
 
Nä, nu måste jag väcka Thea :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!