Nästa vecka!!!

Jag längtar till nästa vecka! Då blir det en nystart på mer än en front.
 
* Thea börjar på dagis igen.
* Jag ska satsa 110% i allt jag gör.
* Gym och kost ska bli bättre och jag ska ta tag i min viktminskning.
* Jag ska på anställningsintervju så har jag tur så börjar jag jobba om 2 veckor.
* Jag ska börja förbättra min självkänsla och börja våga tro på att jag duger som
jag är, vilket kommer bli en riktig utmaning.
* Jag ska försöka bli en bättre mamma och fästmö.
 
Gällande gym och kost sä är det såhär jag tänkt lägga upp det.
 
* Gymma MINST 4 timmar i veckan och köra vattengympa en kväll varannan vecka.
* Dricka mer vatten, framför allt till middagen.
* Minska ner på läsken och bara dricka på lördagar.
* Hålla mig från allt onyttigt i veckorna och bara äta nåt litet onyttigt på lördagar.
* Minska ner på snabbmaten eller välja ett smalare alternativ.
* Försöka promenera ett par dagar i veckan.
* Välja lättprodukter i matlagning samt äta mer grönsaker.
 
Ja, det blir väldigt mycket på en gång som kommer förändras men den här hösten
och vintern eller ja, hela året ska bli en nystart för min egen skull. För att jag ska må
bra så måste jag göra det här. Det kommer bli skitjobbigt, jag kommer vilja ge upp, jag
kommer säkert misslyckas både en och två gånger men det är bara att resa sig upp och
försöka igen. Jag har gått upp ett par kilon under semestern så dom ska bort plus många
fler.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!