Nu är man igång :D

Jaha, då va man igång me gymmet igen :D Fick bli 1,5 timme idag, tänk på att jag inte har
gymmat på drygt 2 månader. Kommer ha grym träningsvärk imorrn men va tusan, det ska
ju kännas att man har tränat :D Bestämde mig för att simma nån timme imorrn istället för
att gymma också. Nu jävlar ska kroppen trimmas! Och min kost går över all förväntan, eller
kost och kost. Jag äter knappt längre. Matlusten har försvunnit och sötsuget är som bortblåst.
 
 
När jag kom hem fick jag världens huvudvärk som har kommit och gått hela dagen :( Har även
varit så EXTREMT trött! Fattar inte va det är me mig, kan ju va vädret också. Här har det regnat,
haglat, åskat och varit strålande sol och varmt. Det enda som fattades va snö =/ helt sjukt!
Jag tog en tupplur och vaknade vid halv 2 när Patrik kom hem. Vi satt och kollade på tv och
slappade tills det va dags att hämta Thea. Hon hade varit jätte pussig hela eftermiddagen :)
Haha, det är vår tjej det! Sen åkte vi direkt till kungens kurva där Patrik köpte en ny gymväska
till mig och sen köpte han ett nytt fiskespö :)
 
Jag har tagit ett varmt bad, har haft sån träningsvärk! Men den värsta värken försvann efter
badet :) Nu badar Patrik och Thea och sen ska hon nattas, hoppas hon somnar fort ikväll.
Orkar verkligen inte me nåt annat. Vill själv lägga mig tidigt. Har inte hört nåt om jobbet än
men imorrn borde jag höra nåt.
 
 
Vi hörs väl imorrn :)
 



Kommentarer
Anonym

Du glömmer väl inte att dricka vatten (med tanke på din huvudvärk)

Svar: Jag dricker vatten men skulle behöva dricka mer
Rebecca

2013-08-14 @ 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!