Nya äventyr :)

Igår tokslocknade Thea vid halv 8 och sov till 6 imorse, hon vaknade när Patrik
åkte till jobbet så då va det bara att gå upp men det jag fick massa nytta gjort :D
Jag diskade gårdagens disk, rensade och snyggade till Theas tröjlåda och små-
plockade. Vid 11 tog vi bussen ner till Huddinge och mötte upp Emma och Greta
där. Vi va inne och köpte varsin sallad till lunch och sen gick vi till rådsparken.
Medan barnen härjade fritt i lekparken satt vi och åt och pratade. Vi gick upp till
djuren en snabbis men det va knappt några djur där, tråkigt! Greta somnade så
vi bestämde att gå till sjödalsparken. Vi satte oss vid scenen där det va skugga
och jag trodde Thea skulle somna men inte. Hon sprang omkring så då kände jag
att det kunde va läge att gå till lekparken istället och där hade hon kul :) Hon fick
leka och springa omkring hur mycket hon ville. Vi satt väl där i drygt 2 timmar
och precis innan vi skulle gå vaknade Greta. Vid halv 4 tog vi bussen hemåt igen
och då somnade Thea och sov hela vägen hem.
 
 
Patrik va redan hemma och jag va trött och på dåligt humör pga värmen. Satt och
vilade en stund innan det va dags att börja me maten, fick bli lax och potatis ikväll.
 
Ikväll blir det antingen allsång på skansen eller unga mödrar och sen är det the big
bang theory som gäller innan läggdags :D Imorrn blir det ytterligare nya äventyr. Då
ska vi upp till visättra och hälsa på min moster och dom andra :) det ska bli jätte kul,
vi har inte träffat dom på över 5 veckor.
 
Ha en trevlig kväll :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!