Onsdag

Efter att jag hade lämnat Thea imorse tog jag en promenad bort till Västertorpshallen och där
blev det en timmes simning. Är så förbannat stolt över mig själv att jag har kommit igång me
träningen på allvar, annars har det bara varit mycket prat och liten verkstad. Fy fan va jag är
duktig! (när ingen annan ger en uppmuntran så får man göra det själv) Kom hem sen och
satte igång me hemmet. Diskade, bytte sängkläder, dammade lite. Skulle behövt dammsuga
men det gör jag imorrn :) Ska väl vika tvätt innan dagens slut tänkte jag.
 
Patrik blir sen idag, han vågade inte säga när han han kommer så jag får väl se när han
kommer.
 
 
Jag och Thea värmde gårdagens rester till middag och sen gick vi ut en stund, kände att det
kunde va skönt att ta en promenad efter maten och innan badning och läggning :) När vi kom
in igen kollade vi på barnprogram och sen blev det ett bad och då kom Patrik hem.
 
 
Snart är det tandborstning som gäller och sen läggdags. Thea verkar va supertrött ikväll så jag
hoppas att nattningen går fort. Sen semestern tar det i snitt 40-60 min att natta henne.
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!