Så taggad nu!

Ikväll har jag satt ihop ett träningsschema och jag är så sjukt taggad nu :D Det
känns så nedrans bra! Jag satt och tänkte för mig själv att när jag nu ändå är
arbetslös och går hemma hela dagarna så är det ju ett utmärkt tillfälle att börja
träna på allvar :D
 
Såhär hade jag tänkt mig i alla fall .....
 
Måndag - Gym 1,5 tim
Tisdag - Simning 1 tim
Onsdag - Promenad 30-60 min
Torsdag - Gym 1,5 tim
Fredag - Promenad 30-60 min
Lördag-söndag - Vila
 
Och jag startar imorrn :) Vill även försöka hålla det här sen när jag fått jobb men
det beror lite på hur arbetstiderna ser ut och livet i största allmänhet.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!