Snart är det helg

Veckorna går fort och snart är det helg igen och hösten verkar närma sig med stormsteg
men jag välkomnar hösten och vintern. Jag ska bygga upp ett nytt liv och jag ser fram emot
framtiden :D Det förflutna kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, det är omöjligt att
komma ifrån men nu är det framtiden som ligger i fokus.
 
Efter att jag hade lämnat stumpan på dagis blev det en promenad :D Gick 5,29 km på drygt
en timme :) Gissa om jag va HELT slut efteråt. Men jävlar va skönt det va efteråt! Och jag
älskar appen, det är den som motiverar mig! När jag kom hem gjorde jag ordning lite lunch
och sen lade jag mig i soffan och kollade på breaking dawn part 2 och fantiserade om den
kärleken som är mellan Edward och bella. Existerar ens nåt sånt i verkligheten? Jag vill
tro det i alla fall och jag vill även tro att jag nångång i framtiden ska hitta min "Edward" :)
 
 
Jag tog tag i alla papper som ska in till a-kassan så nu ligger dom på posten men om jag
känner dom rätt så kommer det fortfarande va nåt som fattas, allt för att jag inte ska få
några pengar :( Är så less på att inte ha några pengar! Har även sökt massa jobb så nu
får man hålla tummarna.
 
Vid halv 3 gick jag ner till centrum för att handla lite till middagen och sen gick jag och hämtade
skruttan :) Hon hade haft en bra dag på förskolan men dom misstänker att hon blir uttråkad
på gården. För när dom har aktiviteter eller går till nån lekpark så sköter hon sig exemplariskt men
på gården går det inte lika bra och det kan jag tänka mig. Gården är inte så jätte stimulerande för
äldre barn och Thea behöver verkligen stimulans och utmaningar. Men det va bara en teori men
jag kan tänka mig att det kan stämma :)
 
Nu har jag och Thea precis ätit lite. Patrik är inte hemma än men han skulle väl va hemma innan
7 tror jag. Thea är jätte pipig men det är hon flera gånger om dagen varenda dag. Den här trotsen
är så djävulskt jobbig nu. Det är gallskrik jämt och det enda man hör är "Thea arg" och hon
slänger iväg grejer och smäller i dörrar. Hon lyssnar inte för fem öre när man är ute. Hon är en
tvättäkta vilde! Men hon bjuder även på massa pussar, kramar, gos och "älka dig, mamma".
Det är dom stunderna som gör att man orkar, synd bara att dom inte kunde va fler =/
 

Imorrn är det äntligen fredag och då kommer Patrik hem direkt efter jobbet. Men vi har inga
planer, varken för imorrn eller helgen. På lördag jobbar han så jag och Thea funderar på att
åka till visättra en stund. Och på söndag är Patrik hemma så då kanske vi hittar på nåt. Jag
skulle vilja till IKEA och titta men då utan barn helst :P Haha. Jag ska i alla fall till gymmet
imorrn. Först tänkte jag ta en vilodag men nu känner jag att det vore skönt att gymma lite, jag
får ju vila hela helgen :P
 
Ha en bra kväll :)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Du är duktig som orkar kämpa så både för din vikt och att hitta ett jobb!
Allt det som du gör nu kommer att ge resultat.

Svar: Tack så mycket :-) jag kämpar på och hoppas att allt slit ger resultat i slutändan :-)
Rebecca

2013-08-22 @ 18:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!