Snart är semesten slut :)

Det är inte många dagar kvar på semestern och det ska bli skönt att återgå till rutinerna
igen. Vi har haft en okej semester men dåligt väder och en hel del dåligt humör har delvis
förstört den. Nästa år hoppas jag att både väder och humör är bättre så man får njuta :)
 
 
Igår åkte vi iväg till gysinge för att äta lunch och gå omkring och titta lite :) Det va mysigt
men det brukar det va. Solen sken emellanåt men det blåste rätt rejält.
 
 
Vi åkte hemåt och Thea somnade i bilen och fortsatte sova när vi kom till torpet. Vi satt och spelade
kort nån timme innan det va dags att förbereda middagen som blev grillad ryggbiff me kokt potatis,
hemmagjord tsatsiki och sallad och köttet och tsatsikin blev så perfekt :) Det va supergott och så satt
vi ute och åt, det älskar Thea :) Vi sparkade boll me Thea ett tag och himlen blev bara mörkare och
mörkare och när patrik åkte iväg för att köpa cigg så började det mullra och jag och Thea stod mitt
ute i vägen =/ haha. Men det åskade inte så länge. Vi tvättade älsklingens bil och ungefär halvvägs
började det spöregna men vi stod där och skrubbade och Thea va JÄTTE duktig men till slut tog jag
me mig Thea in. Dammsuga och torka den invändigt får bli i eftermiddag :)
 
   
 
Thea fick ta ett bad och hon badade i nästan 1 timme :O haha. Sen låg hon och kollade på
riddare micke och sen lade sig hela familjen och sov :)
 
Nu är jag och Thea vaken, gubben ligger fortfarande och sover. Jag ska ta en cigg och sen börja
fixa frukosten. Idag är det grått och blåsigt ute :( Men vi ska väl ta oss till lövsta bruk och kolla in
barnens favorit, hoppas det är nåt roligt för Thea :) Finns ju inte så mycket för barn att göra här
tyvärr. Furuvik finns ju men jag tycker hon är för liten, först nästa sommar är det värt att åka dit
me henne. Och sen då? Ingenting! 
 
Nä, vi hörs väl imorrn bitti :)



Kommentarer
Anonym

Hur kan du som trots allt är arbetslös och ändå har haft möjligheten att åka hemifrån närmre fyra veckor kan klaga på det viset som du gör ?
Du är ju ledig jämt och kan då passa på att vara ute om det finns något väder som passa dig, oftast så är det något fel för varmt blåser för kallt eller regnar.
Du ger intryck av att vara en väldigt bortskämd och missnöjd person

Svar: Hur menar du?
Rebecca

2013-08-01 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!