Varm och trött :(

Vilket väder det har varit idag! Förmiddagen ägnade vi åt att storstäda, sen åkte vi till
mamma en snabbis och så skulle gubben till Woody innan dom stängde men då hade
dom redan stängt och på vägen därifrån kör gubben in i en trottoarkant och såklart har
vi den oturen att vi fick punka :( Så vi åkte till parkeringen i stuvsta för att sätta på reserv-
däcket för att sen åka hem och sätta på vinterdäcket. Medan patrik höll på me det så
gick jag och Thea till lekparken och gungade. När han va klar så åkte vi till city gross
för att storhandla :)
 
På väg hem så somnade Thea i bilen och sen sov hon i drygt 2 timmar. Jag och Patrik
låg i soffan, halvt döda, och bara slappade. Jag höll på och somna flera gånger =/ Den
här värmen är skön men jobbig när man inte ligger på en strand :P Vi väckte Thea och
så började vi me maten, fick bli tacos ikväll. Och nu sitter hela familjen och tittar på spöket
laban och slappar.
 
I veckan har jag och Thea endel planer. Imorrn tänkte jag ta me henne och lite fika till
personnebadet eller lugnet för att bada och bara ha det bra. Sen nån dag ska vi träffa
Madde och Leah, har även planerat in en playdate me carro, sigge och lilla Melker och
så ska vi upp till visättra och hälsa på maria och dom :) Får se om vi hinner me nåt mer
också :) Så om det är nån som vill träffas så är det bara att höra av dig :D Vore kul me
ett skansenbesök men för tillfället tryter ekonomin =/
 
 
 
 
Nä, nu ska jag fortsätta mysa me familjen innan jag och Thea tar ett svalkande bad :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!