Varm tisdag :)

Det är jätte skönt att värmen är tillbaka men jag är glad att jag tar mina promenader
på mornarna innan det har hunnit blivit riktigt varmt ute. Blev en promenad på drygt
3,7 km, va ute i ca 40 min :) Superskönt! Kom hem och slappade lite innan det va dags
för dom dagliga sysslorna, nu känner man sig verkligen som en städerska/kock/nanny.
Haha. Vill så gärna ha mitt eget hem nu. Men jag är glad att jag och Patrik är så bra
vänner i alla fall, hoppas att vi fortfarande kommer va vänner när jag flyttar. Är lite
orolig över att vi kommer bråka om småsaker angående Thea, det vill jag verkligen
inte!
 
Tog en promenad till centrum för att hämta ut ett paket och handla lite och sen gick
jag och Thea till lekparken en stund. Patrik hade precis kommit hem när vi kom in :)
 
 
Vi kollade en stund på tv och sen började jag me middagen. Nu kollar vi på barnprogram och sen ska
Thea bada innan jag nattar henne :)
 
Du och jag mot världen min fina och älskade dotter! Jag är så stolt över dig och vi ska klara det
här tillsammans. Det kommer inte bli lätt alla gånger men jag kommer alltid finnas här för dig och
det kommer din pappa också göra. Jag älskar dig till månen och tillbaka miljarder gånger om <3
 
Imorrn när jag lämnat stumpan på dagis så blir det gymmet :D Sen vet jag inte va som händer. Ska
väl ta tag i tvätten och dom dagliga sysslorna som den husmor jag är :P Och nu vet ÄNTLIGEN
patriks föräldrar att vi ska separera, han och Thea skulle visst dit på torsdag så då blir man ensam
ett par timmar, får se om jag kanske går och simmar då :) eller tar en skön kvällspromenad.
 
Ha en bra tisdag på er :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!