Dagarna rullar på :)

Dagarna rullar på en rasande fart, snart är det helg igen och på lördag har jag känt A i
hela 2 veckor :P haha. Det har gått väldigt fort mellan oss men som jag har skrivit förut
så är både han och jag säkra på va vi vill. Men visst finns oron om att han ska vakna
en dag och tänka: shit, va har jag gett mig i in. Han vet om min oro men han vet också
att det är mig han vill vara med och allt vad det innebär. Han är liksom redo att bli plast-
pappa trots sin unga ålder. Det är väldigt modigt och för mig ännu ett bevis på att han
vill ha mig och det känns tryggt. Några har undrat om jag skäms över hans ålder och det
gör jag definitivt inte :) Han fyller 22 på torsdag :) Så, nu vet ni det :) Jag är hela 3,5 år
äldre :P Åldern är inget som bekymrar nån av oss. Han är som sagt väldigt mogen och
vuxen men visst har han pojkaktiga och barnsliga sidor också men jag tycker det är lite
charmigt. Han tar fram min lekfulla och busiga sida och vi har så fruktansvärt roligt
tillsammans :)
 
Gårdagen ägnade jag mig åt storstädning på förmiddagen och vid 1 kom Jessica :) Vi
pratade och sen tog vi en promenad :) Det va jätte mysigt. Hon och Adde har stora planer
för oss 4 i sommar. Haha. Får väl bara hoppas att jag och A fortfarande är tillsammans :P
Men han har inga planer på att gå nånstans och jag har inga planer på att lämna honom
så chansen är stor att vi kommer hålla ihop länge :) Är som sagt väldigt kär i denna underbara
grabb <3
 
Idag har Thea varit hemma me mig, hon hade sån hosta igår kväll så jag tänkte att hon kunde
få va hemma och mysa me mig idag :) Vi har lekt massor och tagit det lugnt :) Ikväll har jag strukit
hennes lucianattlinne och kläderna som hon ska ha på fotograferingen :)
 
 
Imorrn blir det upp tidigt och sen fullt upp hela förmiddagen :) Thes luciafirande på dagis börjar
vid 8 och slutar halv 10 och sen är hon ledig. Efter lucia ska vi hem och byta kläder på henne
och fixa ordning henne för att åka till Södertälje och fotografera vår lilla stumpa. Efter det blir det
flempan för att lämna av henne hos mamma och sen ska vi hem och jag ska packa det sista innan
jag åker till A :) Och jag längtar så mycket efter min fina lilla humla. Åh, han hatar att jag kallar
honom det men det finns faktiskt en anledning :P Tycker att humlan passar honom perfekt :P
 
Kommer inte skriva mer förrän på söndag kväll/måndag kväll. Imorrn låser jag bloggen om jag får
tillfälle och alla ni som skrivit till mig ska jag ge inloggningsuppgifter till :) har inte glömt er :)
 
Jag önskar er alla en trevlig kväll me era nära och kära :)
 



Kommentarer
Anonym

Varför får inte Thea ha kläder på sig när hon äter, hon sitter ju i bara trosor och äter med fingrarna!

Svar: Thea ville inte ha på sig kläder och då tänker jag inte tvinga henne och hon äter faktiskt me en sked vilket kanske inte framkom på bilden.
Rebecca

2013-12-13 @ 07:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!