Dan före doppardan :P

Jaha, idag är det den 23e december, plusgrader och inte en skymt av vare sig
snön eller julkänslan :/ den här julen kan verkligen gå och hänga sig nånstans.
Nä, klart att julen är mysig me kalle, all julmat och gemenskapen men den där
speciella julkänslan finns verkligen inte :( mitt liv har varit så upp och ner dom
senaste veckorna så jag har inte haft en tanke på julen. Bara att hoppas att
nästa jul blir bättre för då ska mitt liv ha blivit lugnt och stabilt igen. 
 
Jag har varit hos A sen i torsdags, då fyllde mitt lilla hjärta 22 år :P han hade
bjudit hit lite släkt och det va kul att få träffa fler nya människor :) dom sista
gick vid 22 och då fick han min julklapp som han uppskattade väldigt mycket ;)
Han skjutsade hem mig på fredag morgon innan han drog till jobbet och jag
gjorde inte så mycket hemma, duschade och packade och så åkte jag till
mamma en snabbis innan A hämtade upp mig i segeltorp. Vi åkte till hans
jobb för han skulle byta om och så tvättade han bilen innan vi åkte till
systemet och så handlade vi lite :) Vi har väl inte gjort så mycket dom här
dagarna, haft sjukt mycket sex iallafall ;) hehe. sweet! hans mamma kom
och hjälpte oss och flyttade bordet och stolarna från i torsdags och så har
vi varit i nacka forum och köpt julklappar. Jag fick en jätte skön fleece-
morgonrock av mitt hjärta :D
 
  
 
Ikväll ska vi hem till mig och städa och tvätta :P jätte kul men jag känner
att det är lika bra att göra det nu när thea inte är hemma :) vet inte om vi
ev ska upp till visättra senare. Lär iallafall sova här ikväll och så åker jag
hem imorrn under förmiddagen. A nämnde nåt om att han ville ha julaftons-
sex ;) haha. 
 
Saknar min underbara prinsessa men imorrn kommer äntligen hon och jag
får ha henne hela julen :) 
 
Nä, ska slita mig från hjärtats padda så vi kan åka hem till mig och städa :P
 
Men jag får önska er alla en fin och mysig jul me era nära och kära :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!