Drömdejt :D

Jag börjar tappa greppet om mitt liv, jag kämpar så hårt för att få ordning på det men
allt man möter är falska människor, skitsnack och motgångar. Det finns ingen jag litar
på till 100% längre. Människor som jag såg som mina vänner går bakom ryggen på
en liksom. Tack för den typ. Jag hade verkligen önskat att jag och Patrik kunde bete
oss som vuxna människor och prata me varann Jag har gjort många misstag och
lämnat ut honom på bloggen m.m och han har gjort många misstag också. Men just
nu skiter jag i allt som varit, jag orkar inte att sitta och tänka tillbaka på alla misstag
som gjorts under åren. Nu måste jag reda ut det här och det blir tusen gånger värre för
oss alla tre när det är som en krigszon här hemma. Ingen tror att jag gör nåt för att flytta
men hur kan ni va så dumma som tror att jag verkligen vill bo kvar här? Och jag söker
alla möjliga jobb. Men jag tänker kämpa mig igenom detta helvete och komma ut härifrån
som en starkare och lyckligare människa :D
 
 
Ikväll har jag varit på dejt me min fina A :) Han hämtade upp mig i telefonplan och så åkte
vi hem till honom en sväng. Han bodde jätte fint, blev verkligen överraskad. Han tog en
dusch och sjöng vilket jag fann jätte charmigt och han sjunger ju bra också :) Han satte
på sig skitfina kläder (älskar som fan att han är mån om sitt utseende och verkligen tar
hand om sig), han har sån klädsmak som jag verkligen tycker är snyggt på killar :) Och
så satte han på sig "min" favoritparfym, den hade han kvällen då vi träffades :) Luktar så
galet gott :D Sen tog vi en promenad ner till hans favorit restaurang, en indisk sån :) Vi
beställde mat och han satt bredvid mig istället för mitt emot för att han ville kunna pussa
mig och bara sitta nära. Vi pratade massor och åt, maten va så god, mums! :D Vi gick upp
till honom och satt i soffan (han har en divan och jag hittade min plats direkt) haha. Vi låg
och kramades och pussades och kollade på tv :) Hela kvällen va bara så otroligt perfekt
och vi har inga problem att prata me varann och vi älskar att reta varann till vansinne :P Nä,
han är en sån toppenkille <3 Längtar så otroligt mycket tills på fredag då jag får spendera
hela helgen me honom. Han ska på firmafest på fredag men skulle inte bli så långvarig för
han ville spendera fredagskvällen me mig. Vilken kille skulle göra det? Ingen! Men A är långt
ifrån alla andra killar, han är så otroligt lik mig på alla sätt och vis och vi har inga problem
me att kommunicera :) Vid 22-tiden så skjutsade han hem mig :)
 
 
Nu är jag helt slut så jag ska tvätta bort sminket och borsta gaddarna och sen blir det sängen :D
Åh jag är så glad och lycklig :D
 
God natt på er :D
 
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Var har du satt upp lappar om nytt boende ?
Har du kollat på blocket bostad ?

Svar: Jag ska sätta upp i mataffärer och bibliotek runt om i hägersten. Japp, har kollat blocket men 90% av det som finns är till studenter.
Rebecca

2013-12-05 @ 16:52:54
Anonym

är det inte din helg med Thea

Svar: Nopp, det är patriks helg. Jag hade henne söndag till tisdag.
Rebecca

2013-12-05 @ 21:06:44
Anonym

Du tycker inte du går lite fort fram med den där killen? Jag menar nyss snackade du om fantastiskt sex med "mr grey".
Det får dig att framstå som lite desperat tycker jag. 2 killar fast du inte ens flyttat från Patrik än.

Svar: Jag går inte fort fram. Dom andra killarna va bara flirtar, inget jag ville ha nåt seriöst me och ingen som jag gillade på allvar men som jag blev betuttade i. A gillar jag sjukt mycket men det är ingen som jag är betuttad i eller kär i än så länge. Känner helt annorlunda me honom än me dom andra.
Rebecca

2013-12-05 @ 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!