Första "krisen"

I fredags va ju Patrik hemma så han kunde va me på Theas luciafirande på dagis och det
va jätte fint :) satt där me tårar o ögonvrån och min fina tjej va så duktig, hon va den enda
som försökte sjunga me och göra rörelserna till. Lovar att mitt hjärta exploderade av stolthet.
Vi fikade och så bestämde jag och Js mamma att J ska komma hit imorrn och leka me Thea så
det ska bli kul :) Thea fick ledigt resten av dagen så vi gick hem och hon bytte kläder och va på
ett förjävligt humör och Patrik va skitgrinig men vi kom iväg till Södertälje och fotografera vår
lilla stumpa och hon va jätte duktig och blev så fin :) Sen lämnade vi av henne hos mamma och
så åkte vi hem och jag packade det sista innan jag åkte hem till A :)
 
 
Vi hade en jätte mysig helg, fram till igår kväll dvs. Men vi åkte och handlade först och sen kom
vi hem och gjorde jätte god mat, helstekt marinerad fläskfilé me vitlökspotatis, bea och sallad :)
Resten av kvällen gjorde vi inte så mycket, låg i soffan och kollade på tv :) på lördagen skulle vi
ha åkt upp till visättra och hälsat på maria men då mådde dom inte så bra så då sket det sig och
då hade typ halva dagen gått och både jag och A va jätte rastlösa så vi åkte till hans andra garage
där humlan står så han va så glad som fick pilla lite men nu är det bara några månader kvar innan
den är ute på vägarna och rullar igen :P Efteråt åkte vi till liljeholmen och gick in på hemmakväll och
hyrde 3 filmer och sen gick vi till den indiska restaurangen vid honom och åt middag och sen gick vi
hem och kollade på film :) Igår va vi hos hans mamma och fikade, anledningen till det va för att berätta
att jag har barn och bor hos exet. A va jätte nervös och jag va jätte nervös
men hon tog det jätte bra så jag vet att jag kan räkna me hennes stöd och det känns så otroligt
underbart :D Efter det så åkte vi till nacka forum för att vi skulle möta As kusin men dom kom aldrig
så vi kollade i lite affärer och sen åkte vi till solna för att äta middag me hans pappas ex plus A's
lillasyster me pojkvän och hennes kompis. Det va jätte trevligt och maten va supergod :) Berättade
att jag hade barn och det va bara positiva reaktioner där me :) Efter middagen åkte vi upp till visättra
för att hämta Thea. Jag fick ju inte komma hem igår för Patrik och klockan va så pass mycket så jag
frågade A om jag och Thea kunde sova hos honom och det va okej men i efterhand va det inte helt
genomtänkt. Thea va supertrött och på ett sjuhelvetes humör och väl hos A vart hon halvt hyper och
skitförbannad. Men jag lade mig me henne och efter ett tag så sov hon i alla fall. A sov på soffan och
jag och Thea i hans säng. Stämningen va jätte konstig mellan oss och jag sa att jag va orolig att han
skulle vakna upp en dag och undra va fan han hade gett sig in på och då sa han att dom tankarna
fanns. Det kändes som om jag höll på att förlora honom. Jag började gråta och sen låg jag i hans
famn och han tröstade mig. Imorse gick vi upp vid 5 och det va fortfarande konstigt mellan oss. Jag
gick ut och tog en cigg och då kom han också och pussade mig. Han lämnade av mig och Thea
innan han åkte till jobbet. Vi pratade lite via sms på förmiddagen och då berättade han att han
hade blivit panikslagen och det gick alldeles för fort och han blev rent ut sagt skiträdd men jag
kände precis samma sak. Han visste inte om han ville fortsätta träffas och det gjorde ont men
samtidigt förstår jag honom till 110%. Men han sa också att han ville vara me mig så vi kom
överens om att ta det väldigt lugnt och inte blanda in Thea än på ett tag. Så det löste sig ju men
bara tanken på att förlora honom gör mig livrädd, det ligger konstant i bakhuvudet. Jag är
verkligen så kär i den här underbara killen och han gör mig så glad och lycklig!
 
 
 
Idag är jag riktigt trött! Har sovit typ 4 timmar inatt. Men jag har tvättat och snart ska jag hoppa in i ett
varmt bad och sen åka till soc. Efter det ska jag hämta stumpan och sen hem och göra middag och dom
vanliga kvällssysslorna :) Imorrn kommer ju J och leker och på onsdag ska jag ev träffa Jessica. På
torsdag fyller A år så jag och hans släkt ska hem till honom på kvällen och ev sover jag över där, ska
höra me honom. På fredag ska jag och Jessica till stan och käka lunch och köpa julklappar och sen
åker jag till A över helgen.
 
Men ha en trevlig måndag :)



Kommentarer
Elin

Låter som du ändå haft en fin helg. Och vilka fina kort. Lucia är ju så mysigt :)

Men varför fick du inte komma hem i söndags för??

Svar: Ja, jag hade en toppenhelg :) och visst är lucia jätte mysigt, thea va så duktig :)
Jadu, han va väl sur eller nåt. Har faktiskt ingen aning egentligen.
Rebecca

2013-12-17 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!