God jul :)

Denna julafton fick jag vakna upp me världens underbaraste pojkvän, vi sov ända
till halv 12 och vid halv 1 va jag tvungen att åka hem :( Har haft ett par jätte mysiga
dagar me honom me mycket skratt och endel djupa samtal :)
 
Patrik och Thea hade ett par mysiga dagar i Tierp och igår hade dom firat julafton
me tomtebesök :) Av farmor, farfar och gammelmormor fick hon kläder och en docka :)
 
Kom hem och duschade och sen skjutsade Patrik mig och Thea till visättra och så
gjorde jag mig ordning där. Vi8 pratade och sen åt vi julmat, det bästa som finns är
ju ägghalvorna, mums! Sen låg alla i matkoma, haha. Vi åt tårta och firade Moa som
fyller 16 idag :) Sen vart det julklappsutdelning. Jag fick nya mjukiskläder och parfym
och Thea fick massa trosor, en stor barbie, pärlplatta, plupplatta (?), nåt litet hus me
hundar och hästar och ett större hus me en häst. Vi fick även besök av tomtefar och
tomtemor :)
 
   
 

Men vi har haft en jätte mysig jukafton och både jag och Thea är nöjda me våra klappar :)
Vi kom hem vid 22-tiden och då utbröt tredje världskriget när jag insåg att vi glömt snutten
i visättra. Hon skrek förtvivlat efter snutten i säkert 20-30 min innan hon till slut somnade :(
Så imorrn förmiddag är det vi som ska åka till visättra och hämta den :) Och kl 3 kommer
A hit för att umgås och äta middag me mig och Thea, det ser jag fram emot mycket :) Sen
kommer jag antagligen inte träffa honom speciellt mycket förrän på nyår :( Saknar honom
så otroligt mycket men vi båda känner att vi behöver komma ifrån varann lite och gå tillbaka
till våra vanliga rutiner. Och jag ska passa på att umgås och njuta av tiden tillsammans me
Thea :) Min fina, artiga, hjälpsamma och alldeles underbara dotter <3 Hon är verkligen det
bästa jag har.
 
Nä, nu ska jag väl tvätta bort sminket och krypa ner i sängen men vi hörs imorrn igen :) Och
fortsatt trevlig jul på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!