Kaos, lycka, glädje, tårar

 
Jag är helt dagvill och har noll koll på va jag har gjort vilka dagar så det blir en 
sammanfattning istället :) 
 
Jag och Thea har varit på playdate hos carro, sigge och melker. Det va jätte
trevligt och Thea älskade melker från första sekund, hon skulle sitta och kramas
och ge honom leksaker hela tiden. Sigge va inte hemma från början och när han
kom så va han sjuk och blyg, stackarn. Bättre lycka nästa gång :) jag och Thea
åkte tillbaka och sen har jag för mig att jag åkte till hjärtat. Har som sagt noll på
tid och rum. 
 
 
I fredags, tror jag det va, så åkte iallafall jag och Melissa till skärholmen och jag
köpte nya underkläder till älsklingens stora glädje ;) han hämtade mig i skärholmen
och så åkte vi till honom där hans kusin och flickvän väntade. Vi gick ner till indiska
och käkade och det va så gott. Sen gick vi upp till Andréas och festade lite :D eller
festade och festade, vi drack endel och blev fulla och hade lite kul :) vi vaknade på
lördagen vid 1-tiden och så käkade vi frukost och jag och hjärtat duschade och
gjorde oss ordning för att åka till visättra så han fick träffa min familj :) och det
gick jätte bra. Han gillade dom och dom gillade honom :) vi åkte hem och käkade
och sen kollade vi på film :) 
 
 
Igår va vi på middag hos hans farmor och farfar och det va trevligt :) vi va inte
kvar så länge, hjärtat ville hem och slappa :P vi låg i soffan och kollade på
film och balkongdörren va öppen och helt plötsligt rusar han upp och stänger
balkongen. Då va det grannen under som stod ute och rökte braj och det kände
Andréas på en gång. Han ringde polisen som kom på ca 15 min. Lite söndags-
action :P haha. Sen drog vi till donken och köpte middag och kollade på star
wars, gäsp! Klockan va närmare 3 innan vi somnade och imorse ringde klockan
05.20, va inte alls trött men va tvungen att åka för att ta Thea medan 
patrik jobbade. Det va riktigt jobbigt att komma dit, fick sån ångest direkt och
ville bara därifrån. Jag va skittrött och mådde så pissigt så jag kunde bara
sitta och gråta hela förmiddagen. Usch. Jag och Thea åkte upp till visättra
och sen hämtade Andréas mig och så åkte vi till honom. Thea sover hos maria
fram tills på onsdag medan jag blir kvar hos älsklingen tills på måndag :D ska
bli så underbart! 
 
Jag har 3 anställningsintervjuer på gång också :D på fredag i västertorp, på
tisdag i fridhemsplan och på onsdag i västertorp :D  två barnskötarjobb och
ett inom hemtjänsten :) vore så sweet om jag fick börja det nya året me jobb. 
 
"Hemma" blir det bara värre och värre. Patrik har packat ner mina saker i påsar,
men fattar inte riktigt poängen eftersom att jag ändå inte kan flytta än. Och jag
känner mig som världens sämsta mamma och jag mår så fruktansvärt dåligt över
det men jag klarar verkligen inte av att va där me honom. Så just nu är det hans
ansvar att ta hand om Thea för jag är inte kapabel till det nu. Jag älskar henne mer
än mitt eget liv och jag lider verkligen när hon måste växu upp såhär, det gör så
ont. Vill bara att hon ska få en lugn och trygg och stabil uppväxt. Jag vill inte det
här. Patrik kommer me tomma hot om vårdnadstvist men om han nu vill ha ensam
vårdnad så får han ju en försmak nu. Ja, allt är bara kaos och rörigt i mitt liv nu och
den som lider är Thea och jag. 
 
Räddningen heter Andréas och jag är så glad att jag har honom, här kan jag ladda
batterierna, få kärlek, trygghet och lugn och jag får må bra. 
 
Tror att han tycker att jag är lite osocial för han har satt sig att spela :P haha. Inte mig
emot. Ska lägga mig i soffan tror jag. Eller ta en dusch och låna hans mjukiskläder eller
sätta på min fleecemorgonrock :) är så trött! vi har väl inga planer för veckan, imorrn 
är det ju nyårsafton och vi ska va hemma hos hjärtat :) ev kommer hans kusiner förbi. 
 
Nu ramlar verkligen ögonen ihop snart så vi hörs nån dag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!