Kär och galen :D

Jag är så kär och galen så att jag spricker!!!!!!!!
 
Helgen me A har varit alldeles underbar :D Vi har lagat mat tillsammans och druckit lite
och lyssnat på musik. Vi har ätit ute me hans kusin och tjej och sen legat och kollat på
film, vi har bakat lussekatter och vi har såklart pratat massor och kelat och gosat :D Ju
mer jag lär känna honom och ju mer tid jag spenderar me honom desto mer faller jag.
Men nu är han min och det känns så otroligt underbart. Är rädd för att va såhär lycklig,
jag förtjänar inte det. Han gör mig hel. Jag känner mig så otroligt trygg i hans närhet, jag
känner mig bekväm och jag kan vara mig själv. Jag vågar larva mig i hans sällskap till
och med. Nä, jag är verkligen så otroligt kär i denna fantastiska person som dök upp från
ingenstans. Och det som verkligen är förvånansvärt är att jag VET att han känner likadant.
Jag tvivlar inte på honom för 5 öre, hans känslor för mig är så äkta att jag blir rörd. Han vill
ha mig och bara mig, trots att jag är äldre, har barn och bor hos exet. Det är fan äkta kärlek!
 
 
Men såklart finns det ju alltid saker som förstör ens lycka. Behöver ju inte nämna några namn.
Men han sjönk längre än va jag någonsin har gjort. Allt för att krossa mig, allt för att få mig att
må lika skit som han. Och han inbillar sig att jag kommer flytta snart, ja då får han väl tro det
och vara naiv när han säger till sina vänner hur glad han är att jag snart flyttar. Men det finns
liksom två avgörande faktorer som han inte tänkt på, Thea och A. Pucko! :P Haha. Skulle kunna
bo hos A varannan vecka men det är ju bara jag som får nåt ut av det så det spelar ingen roll.
Och jag orkar inte lägga massa energi på Patrik längre och massa skit, jag vill fokusera på det
viktiga i mitt liv nu :) Patrik får försöka krossa mig bäst han vill och vända alla emot mig, jag kanske
är en riktigt fitta men jag hugger inte folk i ryggen. Jag vet vilka jag har och jag är glad att Patrik
har vänner som stöttar honom, det behöver han verkligen nu för han mår skit för att jag är glad
och lycklig. Han vill tänka på Theas bästa men ibland glömmer han bort henne i sin kamp för att
krossa mig. Vilket är väldigt sorgligt. Och jag erkänner att jag har dragit mig undan dom senaste
dagarna och låtit Patrik tagit större delen av ansvaret för Thea och middag osv just för att hjälpa
honom men då har han bara blivit förbannad och massa sånt. Men en dag kommer liksom en
vardag då enbart han har fulla ansvaret för henne. Han kan inte räkna me att jag alltid kommer
finnas bredvid. Jag hoppas att han inser det också istället för att bli arg och tycka att jag är
självisk. Tänk om vi skulle ha haft varannan vecka nu, hur skulle han klara det om han inte
ens klarar några timmar på kvällen själv?
 
 
Har träffat A rätt mycket dom senaste dagarna men nu lär vi nog inte ses förrän i helgen :( Igår
va jag hemma hos honom och så åkte vi till nacka forum för han skulle köpa nån ansiktsgrej och
så ville han gå i affärer i mig :P gissa om jag höll på att få en hjärtattack. Haha. Men jag vägrade.
Vi gick och kollade på julklappar åt barnen istället och så åkte vi till toys'r'us och sen blev det en
sväng till IKEA där jag fick träffa hans familj. Hans mamma bjöd på julbord och vi pratade och hade
det trevligt och sen hjälpte vi hans lillasyster att flytta. Det va en perfekt dag, han hade inga problem
att visa sina känslor och vi skrattade och larvade oss. Ju mer jag umgås me honom ju mer inser
jag hur bra vi klickar. Vi är så otroligt lika på många plan och framför allt så har vi så förbannat kul
tillsammans och skrattar jätte mycket :) Han är verkligen allt som jag vill ha, som jag letar efter hos
en kille.
 
 
Imorrn ska jag va hemma och storstäda och lyssna på musik :) Skulle vilja till gymmet men så länge
jag hostar så har A förbjudit mig :( Annars händer nog inte så mycket, Fortsätta söka jobb och lägenhet
men det gör jag ju jämt :) Annars i veckan händer inte så mycket. Åker väl till visättra me Thea i helgen,
A ska få träffa min familj ev och idag träffade han Thea en jätte snabbis då han skjutsade mig till Theas
dagis och det kändes jätte bra :) Ser fram emot när dom får umgås mer och lära känna varann :)
 
Nu ska jag ut och ta en cigg och sen är det dags för paradise hotel innan sängen kallar :)
 
 
 



Kommentarer
Anonym

Du måste nu flytta från Patrik, vart är mindre viktigt !
Du kan inte leva med A och hans familj samtidigt som du bor hos Patrik.
Var och med vems familj ska du fira jul ?

Svar: Jag ska fira jul me min egen familj såklart :) vart annars? Jo men vaart ska jag flytta?
Rebecca

2013-12-11 @ 05:32:52
Anonym

Alltså får du ingen hjälp av soc eller? Är ju helt sjukt att du dejtar en ny kille och bor hos ditt ex. Jag förstår Patrik. Du har bytt killar som underkläder sen du och Patrik valde att gå skilda vägar. Ser du inte hur det ser ut att bo hos sitt ex och ha en ny kille på sidan om?

Svar: jag får ingen som helst hjälp av soc, jag kan bara stå i bostadskön. Har inte heller råd att stå på alla dom andra lägenhetssidorna som finns på nätet :( Ja, jag har träffat några olika killar men inget va seriöst förrän nu när jag träffade A. Jo, det är en knepig och sjuk situation, kan bara hålla me men säg va jag ska göra då? finns liksom inga alternativ. Och det är jobbigt för A också. och för Patrik. och för mig.
Rebecca

2013-12-11 @ 09:41:22
Anonym

Men varför kan du inte få hjälp av soc tills du fått ett jobb?
Är Ju helt sjukt att du ska behöva bo med ditt ex.
Det kan ju inte vara bra för thea heller.. Hade du fått hjälp om
Patrik slängt ut dig då?

Svar: för att jag bos hos patrik. jo, jag vet att det är helt sjukt :( varför är det inte bra för Thea?
Rebecca

2013-12-11 @ 10:34:18
Anonym

Flytta till din mamma / A / moster dvs växelbo hos de du känner

Hur gammal är han din senaste kärlek ?
Hur stort bor han ?

Svar: Det kan jag göra men vart ska jag bo när jag har thea? Det är där problemet ligger. Jag och thea har ingenstans att ta vägen när det är min vecka. Jag vill inte avslöja hans ålder men han bor i en tvåa på 42 eller 48 kvm.
Rebecca

2013-12-11 @ 19:09:04
Sofia

Telge-bostäder och botkyrkabyggen.. dom har kort kötid..

Svar: Botkyrkabyggen finns inte kvar och jag kan inte flytta så långt som till Södertälje iochmed thea.
Rebecca

2013-12-11 @ 22:06:34
Anonym

Är han så ung att du skäms, en liten toyboy ???

Svar: Haha, han är min toyboy och jag är hans milf :P och nej, så ung är han inte :)
Rebecca

2013-12-12 @ 05:34:56
Anonym

Botkyrkabyggen finns på www.botkyrkabyggen.se :-)

Svar: jo men dom hyr ju ut via bostadsförmedlingen och då är ju kötiderna lika långa som alla andra.
Rebecca

2013-12-12 @ 07:44:23
Sandra

Varför skulle du inte kunna bo hos din mamma när du har thea :S ? Hon kanske kan hjälpa dig i din suitvation med jobb, pengar osv

Svar: Jag står knappt ut me min mamma i ett dygn och tro mig, hon kan inte hjälpa mig på nåt sätt hur mycket hon än skulle vilja.
Rebecca

2013-12-12 @ 11:39:35
lotta

Här i visättra då. Finns lägenheter.

Svar: Jo men då måste man uppfylla vissa krav. Tror att man måste ha bott i huddinge i minst 2 år osv.
Rebecca

2013-12-12 @ 12:15:50
Anonym

Ta reda på vad som gäller istället för att bara tro.
Ta även kontakt med soc och berätta att du har en ny kärlek och att det då är ohållbart att bo hos Patrik eller det har du kanske redan gjort


Svar: Har pratat me soc och berättat om allt men dom kan inte hjälpa mig för det. Dom tar ingen hänsyn till nånting.
Rebecca

2013-12-13 @ 04:24:09
Anonym

Hur kommer det sig att du lämnar Thea hos din mamma , som du själv inte står ut med ?
varför tar du inte hand om din dotter själv då det är din helg ?
Är det OK för Patrik att du aldrig har henne då det är din helg ?
Inte ens då hon är sjuk

Svar: Jag och thea kunde inte komma till min moster idag och eftersom att det är patriks barnlediga helg måste jag och thea åka hemifrån. Jag har henne visst när det är min helg, stannade kvar två veckodagar hos min moster förra gången så patrik fick 4 barnlediga dagar.
Rebecca

2013-12-13 @ 11:05:32
lotta

Stå på dej när det gäller soc, mig hjälpte dom när jag bodde hemma hos mitt ex, och då bodde jag i tyresö och fick lägenhet här i visättra. Så det är inget krav att du ska ha bott här i kommunen i 2 år.

Svar: Okej, för jag va inne på deras hemsida och då stod det så. Men jag ska bråka me soc både i Stockholm och huddinge :)
Rebecca

2013-12-13 @ 15:12:12
Anonym

Betalar du för dig hos Patrik ?
Jag menar delar ni på hyra försäkring el mat mm ?

Svar: Jag betalar mina räkningar och sen är mina pengar så gott som slut.
Rebecca

2013-12-14 @ 07:46:45
Anonym

Hur prioriterar du din ekonomi ?
Du kan handla kajal ,träningskläder. tröjor, parfym har råd med ha gymkort mm men inte betala för ditt boende eller din mat

Svar: Träningskläderna ville jag vänta me för jag hade inte råd men patrik va me och han lyckades övertala mig att köpa dom. Parfymen är en julklapp från min mamma, och kajalen kostar typ 30 spänn. Och gymkortet är nåt jag inte kan va utan.
Rebecca

2013-12-14 @ 12:28:55
Anonym

. Jag har henne visst när det är min helg,
Var det inte för två veckor sedan som du var i Södertälje ?
Var Thea med då , hur kommer det sig att din moster besöker läkare då med din sjuka dotter om hon var med dig ?
Är det något som jag missförstått ?

Svar: Jag va jätte förkyld och hade feber, Patrik orkade inte ta henne till läkaren så därför ställde min moster upp. Tycker inte att det är speciellt konstigt.
Rebecca

2013-12-14 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!