Mysig hemmadag :)

Oj va det har känts konstigt att ha varit "hemma" en hel dag, har ju spenderat
merparten av eftermiddagarna och kvällarna hos A den senaste tiden :) Börjar
känna mig mer och mer hemma där men det är ju va han vill och det klargjorde
han från första början. Börjar vänja mig vid hans hemmarutiner nu :) Och jag
lovar att han är mer kärring än vad jag någonsin kommer bli :P hahaha.
 
 
Jag spenderade gårdagseftermiddagen och kvällen hos honom :) Patrik hade
ju sagt åt mig att jag inte får nån middag hemma så jag åkte hem till A och åt
istället :) Blev lite goda rester från i söndags, mums! Sen låg vi i soffan och kollade
på små citroner gula och den va helt okej :) Vi hade jätte roligt och sen muppade
vi oss och han puttade ner mig på golvet och sen låg vi på golvet och skrattade så
vi fick ont i magen. Som sagt, vi har så otroligt roligt tillsammans. Skrattar alltid när
jag är me honom. Han somnade i min famn och det va så roligt för när jag somnar
i soffan så klagar han på att jag snarkar och liksom rycker till och det gjorde ju inte
han enligt honom själv men han gjorde exakt samma sak igår. Haha. Mupp! :P Där
fick han så han teg! Han skjutsade hem mig vid halv 11.
 
Imorse drog jag till gymmet för första gången på nästan 3 veckor, har ju varit sjuk eller
inte sjuk men haft hosta så A har förbjudit mig att gymma men nu är hostan borta och
det va så skönt att va tillbaka :D Men det känns att jag varit borta ett tag, hade inte lika
mycket ork och kraft som jag brukar men snart är jag mitt gamla vanliga jag :) Passade
på att väga mig och har gått ner 6 kg på 1,5 månad :) Inte illa. Men jag är ju mycket hos
A och han köper aldrig godis och sånt knappt och hemma äter jag inget sånt heller :) Och
sen har vi ju otroligt mycket sex och det gör ju sitt ;) haha. Efter gymmet tvättade jag och
röjde och sen tog jag en dusch innan jag gick ner till centrum för att handla lite mat och så
gick jag till förskolan för att hämta piff och puff :) Dom va otroligt taggade och så gick vi hem
och dom lekte jätte bra, va så kul att få studera dom närmare :) J skötte sig utmärkt men min
skrutt fick ett par hysteriska anfall, såklart ^^ Vi gjorde middag och dom satt stilla och åt och
sen kom Js mamma och hämtade henne och hon ville inte alls gå hem. Haha. Men hon och
Thea är verkligen så söta tillsammans och så artiga och snälla mot varann :) När J hade gått
va Thea helt slut så vi skippade kvällsbadet och så fick hon gå och lägga sig istället :) Idag
har Patrik varit på ett ovanligt trevligt humör, gissar på att det är för att jag är hemma och inte
hos A men jag är glad för varje minut som vi inte bråkar eller bara är jävliga mot varann. Vi
sitter och kollar på potc 2 nu :)
 
 
Imorrn ska jag till Huddinge och träffa Jessica och sen ska jag till segeltorp, A hämtar upp mig där
när han har slutat, han jobbar ju där :) Så ska vi hem till honom och äta middag och fixa lite inför
hans kalas på torsdag :) Patrik och Thea ska ju ändå bort imorrn :)
 
Ha en trevlig kväll så hörs vi väl imorrn, eller inte. Blir nog på torsdag förmiddag :) Ha en trevlig kväll.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!