Slapp och slö

4 timmars sömn blev det inatt :P Härligt! Så idag har jag varit segare än segast =/
Jag och Thea har bara passat på att myst idag och lekt massor :) Hennes plupp-
platta har gått varm idag, likaså hennes bilar :) Det va nog årets bästa julklappar :P
 
 
Patrik kom hem från Tierp vid 13-tiden och efter det har vi inte gjort mycket alls. Patrik har städat bort
julen förutom gardinerna. Thea är fortfarande vaken, patrik ska byta blöja på henne och sen natta
henne igen.
 
Jag längtar till imorrn :) Först ska jag och Thea på playdate hos carro, Melker och sigge, det ska
bli jätte kul att träffa dom igen och Melker har jag aldrig träffat så det ska verkligen bli jätte roligt.
Och sen åker jag till telefonplan där A plockar upp mig innan vi åker till skärholmen. Vi ska in på
systemet och sen åker han hem medan jag ska träffa Melissa och sen åker jag till honom över helgen
på order från herrn i huset. Det är min helg me Thea men han vill inte ha mig hemma och jag och
Thea har ingen möjlighet att åka bort i helgen så då finns det inte så mycket till val. Och tydligen ska
han och Thea flytta till en etta på 24 kvm i februari ^^ Det kan ju bli intressant men jag vet att det bara
är skitsnack. Varför byta ner sig till en etta när man har barn? Haha. Så larvigt. Men jag har Thea på
torsdag och fredag då herrn jobbar :)
 
Ikväll blir det sängen tidigt, eller tidigare än dom föregående kvällarna i alla fall :P Thea vill inte
riktigt sova ikväll så måste vänta in henne innan jag själv kan hoppa i säng. Men vi hörs kanske
i helgen eller så hörs vi på måndag :) Ha en jätte trevlig helg på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!