Underbar kväll me dom två bästa <3

Imorse va jag inte så trött trots att jag somnade vid halv 3 och Thea väckte mig vid
kvart i sju imorse :) Hon har sån jävla hosta och inatt trodde jag att hon skulle
kräkas upp massa slem men hon hostade och hulkade ett tag och sen sa hon,
mamma, jag hostar jätte mycket men det är bra nu och så somnade hon om. Haha.
Min lilla fina älskling! :)
 
Hon fick lite frukost och vid 12 så åkte vi till visättra för att hämta hennes älskade
snutte och på bussen somnade hon och tröttheten kom över mig också. Vi fikade
och pratade massor och vid 15 så rörde vi oss hemåt igen :) svängde förbi coop i
fruängen för att handla lite och sen gick vi hem. Började röja lite och sen kom A :D
Thea visade sina bilar för honom och så hjälptes dom två åt att röja upp lite i vardags-
rummet innan dom satte sig i köket och lade pärlplatta så jag kunde dammsuga av
en snabbis :) A tog egna initiativ till allt och han sa åt Thea när det behövdes och
han hjälpte till utan att jag behövde be honom, kändes så ovant men så otroligt bra
och det uppskattade jag verkligen. Jag lagade middag och så åt vi me levande ljus
och hade det så mysigt. Efter det så satt jag och Thea på golvet och lekte en stund
innan det va baddags och sen nattning :) Hon somnade rätt omgående, min stumpa :)
 
 
Jag och A låg i soffan och bara mös och kollade på tv :) Vi hade lite skoj också, 3 gånger ;)
hehe. Sen hade vi roligt på riktigt också :P Vi har alltid så otroligt roligt tillsammans. Jag är
verkligen så extremt kär i den här otroligt snygga och sexiga killen. Varje gång jag ser honom
stannar hjärtat, jag fattar inte att han är min, bara min. Han är snygg, sexig, charmig, snäll, rolig,
helknäpp, barnslig, allvarlig. Han har verkligen tusen olika sidor och jag blir bara mer och mer
fängslad av honom och mer och mer kär. Vi har känt varann i snart 1 månad och varit tillsammans
i snart 3 veckor men vi har inte sagt dom tre magiska orden än, vi har ingen brådska me det :) Men
jag vet att vi båda känner så otroligt starkt för varann :) Och attraktionen mellan oss kan man inte
ta miste på. Och nu finns verkligen fjärilarna i magen och hjärtklappningen när jag ser honom. Är
rastlös utan honom. Men den här kvällen va verkligen nåt jag behövde nu, att få umgås me dom två
av dom människor som ligger mig närmast om hjärtat och det funkade bra mellan honom och Thea
också men Thea tyckte det va lite konstigt att det inte va pappa som åt middag me oss.
 
Och nu är det dags att sussa för min del, klockan är snart halv 3 och Thea lär vakna innan 8 imorrn.
Men imorrn ska vi bara hemma och mysa och jag ska hänga tvätt och diska och sen kommer ju
Patrik hem från Tierp. Vill bara ha måndag nu, kommer förmodligen inte träffa A nåt förrän dess =/
Ska försöka få me honom på bio efter nyår nångång, vill ju se Walking with dinosarus :) Nä, nu blir
det verkligen sängen. God natt på er :)



Kommentarer
Sofia

Läser Patrik din blogg?
Tänkte med att ni har sex i hans lägenhet.. kommer inte det bli problem?

Svar: Patrik läser inte min blogg så vitt jag vet. Men han förutsatte att vi hade haft sex ändå så det spelar ingen roll. Han va ju inte glad och det kan jag förstå.
Rebecca

2013-12-26 @ 21:37:40
Sofia

Jo men vad tror han?
Att du ska ha förhållande och leva i cellibat?

Nä menade att ni hade det i hans soffa och att A fick träffa Thea i hans hem typ.

Svar: Jag vet inte och ärligt talat bryr jag mig inte. Han va ju inte glad att A va här men ändå sa han inget när jag sa att A skulle äta middag här =/
Rebecca

2013-12-26 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!