Vart är snön?????

Igår tillbringade jag ett par timmar i Huddinge me Jessica, vi åt lite lunch och sen va jag
tvungen att köpa tvål och raklödder och massa sånt där tråkigt men som är ett måste.
Vid 16-tiden åkte jag till segeltorp där A hämtade upp mig efter jobbet. Vi åkte hem till
honom och han duschade och gjorde sig ordning innan vi åkte till nacka forum för att
träffa hans kusin. Vi åt thaibuffé till middag och sen kom kusinens flickvän. Vi gick i lite
olika affärer och jag passade på att köpa Theas julklappar :) Jag och A åkte till honom
vid 8-tiden och så kollade vi på tv och hade det mysigt. Klockan va strax efter 23 innan
jag kom hem och jag gick och lade mig vid 1-snåret och Thea väckte mig vid 7 imorse.
Gäsp!
 
Idag fyller min fina och underbara pojkvän 22 år :D Grattis sötnöt! Så ikväll ska jag hem
till honom och fira honom me hans familj, släkt och vänner :) ännu mer nytt folk att träffa :)
Och sen blir jag kvar hos honom tills på julaftonsmorgon :) Ska bli så otroligt mysigt. Sen
ska jag va hemma med Thea mellan 24-29 dec och så får jag se om jag åker till A efter
det. Den 25e har jag i alla fall bjudit hit honom på middag. Han och Thea fick en väldigt
dålig start så jag vill ge dom en ny chans men på hennes villkor, hon är hemma där
tryggheten finns och det är det viktigaste. Kommer göra så att A och Thea kommer få
träffas här till att börja me. Är inte helt optimalt men det är för Theas skull och det måste
både A och patrik förstå. A känner sig inte helt bekväm me att komma hit, det vet jag och
patrik tycker inte det är så jätte kul att exets pojkvän är här men jag har inte så mycket till
val. Önskar bara att jag kunde få en egen bostad nu :(
 
 
Vill börja det nya året me att få ett jobb, det är det enda jag begär. Ett jobb så jag får nån
ordning på min ekonomi, så möjligheterna till lägenhet ökar. 2014 måste bli mitt år, jag måste
ha lite tur snart :( Och jag är så tacksam att A inte är lika dumsnäll som Patrik, tänker inte sätta
mig i samma sits igen. No way! Har jag inte pengar till cigg eller alkohol om vi ska till systemet så
betalar inte A det utan då får jag klara mig utan. Och har jag pengar om vi ska ut och äta så betalar
jag själv. Så på det sättet tycker jag att han är underbar för annars är det lätt att man hamnar i
samma sits igen och det är nåt som varken han eller jag vill. Hatar att inte ha pengar, finns ju inget
värre men nu är det ju som det är och det är bara att gilla läget tillsvidare :(
 
Nä, nu ska jag hänga tvätt, sätta på lite musik, börja packa, duscha och göra mig ordning och sen
åka till soc en sväng och hämta ett papper innan jag åker på kalas :)
 
Vet inte riktigt när jag kommer skriva nästa gång, kanske lånar As padda och bloggar medan han står
i duschen eller nåt, han brukar duscha i evigheter! haha. Då är det bra om jag kan blogga under tiden :)
Annars så kanske jag skriver i mellandagarna eller så fort jag har tid :) Önskar er en god jul ifall jag
inte bloggar innan :)



Kommentarer
Sofia

Hoppas verkligen att Thea och din nya pojkvän kommer överens med varandra! Jättebra också att du inte vill ha någon sugardaddy som betalar allt och att du vill ha det så :)

Svar: Ja, det är jätte viktigt att dom funkar ihop :) nä, visst det är okej om han betalar ibland men jag är verkligen glad att han inte är villig att betala för allt som cigg och alkohol.
Rebecca

2013-12-20 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!