Då försöker vi :)

Jaha, nu är all läsk och allt godis slut här hemma, dvs så är det min första dag då det enbart
är fredags eller lördagsgodis som gäller, samma sak me läsken. Sötsuget är just nu enormt
men jag är så tacksam för att vi inte har nåt hemma. Och imorrn börjar en ny arbetsvecka så då
kommer jag ha fullt upp så jag hoppas att det kommer gå bra :) Sen gäller det ju bara att hålla
det också.
 
Idag har vi inte satt foten utanför dörren, vi har gått runt me pyjamas hela dagen eller spritt
språngande naken som Thea :P haha. Idag råkade hon somna utan blöja och sov i lite över
1 timme och vaknade utan kiss i sängen :D Min duktiga tjej!
 
Jag och Patrik funderar på om hon inte tål antibiotikan som hon äter. Hon har ju sån hosta och
har i två dagar kräkts upp massa slem och annat och båda gångerna har hon fått medicinen
drygt 1 timme innan. Så imorrn får hon inte medicinen innan dagis så får vi se om hon slipper
kräkas.
 
 
Snart ska gubben duscha och dotter ska borsta tänderna innan vi kryper ner i sängen och sussar.
Ska bli så underbart att komma tillbaka till jobbet imorrn, har fått smått panik av att nästan bara varit
hemma dom här dagarna. Va länge sen jag va så sjukt uttråkad. Haha.
 
Jag och Patrik hr även pratat om vår kommande och förbättrade ekonomi och är överens om hur vi
ska göra me våra pengar. Känns så underbart! Nu vill jag bara sätta igång! Ska ringa min bank om
några veckor och öppna 3 sparkonton, ett till Thea, ett privat och ett gemensamt. Tänkte spara 2500
kr/mån sammanlagt fördelat på dom tre sparkontona. Eventuellt blir det mer :) Nu kan ingen jävel
säga att jag lever på Patrik och utnyttjar honom osv! Sug på den!!!!!! Nu ska vi förbättra vår framtid.
 
Hmm, har egentligen massa att skriva men känner att jag inte vill dela me mig av saker som ni
faktiskt inte har att göra me. Har gjort det misstaget för många gånger! Så jag tackr för mig så hörs
vi imorrn :)



Kommentarer
Empy

Tips om sötsuget, finns krom tabletter att köpa på apoteket (tror de heter krom) som man kan ta mot sötsuget, gå in o prata med dom, vi blev tipsade om de av dietisten.. :)

Svar: Tack för tipset, ska kolla upp det :-D
Rebecca

2013-02-11 @ 08:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!