En dag me mamma på jobbet

Idag har Thea varit me mig på jobbet hela dagen och det har överlag gått bra :) Hon har fått
ett gäng hysteriska vredesutbrott som gjorde att jag skämdes som en tok men annars har
hon lekt, pysslat, hoppat i kuddrummet m.m. Hon somnde direkt på vilan. Det va roligt men
en aning jobbigt att ha me henne. Haha.
 
 
Kvart över 4 kom älsklingen och hämtade upp oss och så åkte vi hem. Va så enormt trött, orkade
inte laga mat så det fick bli donken. Snart ska gubben ner till centrum en snabbis. Är ju alla hjärtans
dag också så gubben fick sig ett fint litet kort :) Annars ikväll blir det en tidig kväll, öppnar imorrn på
jobbet vilket innebär att jag måste upp strax efter 5 imorrn bitti. Men jag slutar 2 och kan hämta Thea
redan vid halv 3 och sen gör vi helg :D Ska bli alldeles underbart! Vilket påminner mig om att ringa fru
Nilsson och boka vår pulkadejt i helgen ;) Sen hoppas jag verkligen att herr Ellerstad aka Theas gudfar
kommer över på lördag, är drygt 1 år sen vi träffade honom :(
 
Nä, nu tackar jag väl för mig. Hörs imorrn eller i helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!