En lugn söndag

Den här helgen har varit lugn, trevlig, mysig och gått alldels för fort! Igår passade vi på att städa och
på eftermiddagen kom äntligen Theas gudfar, Kristian :) Det va jätte trevligt att han kom över, han
och Thea lekte för fullt, vi fikde och pratade och så fick Thea pengar i en för tidig födelsedags-
present så jag och gubben ska till toys'r'us på söndag och se om vi hittar nåt roligt till henne :)
Och idag har vi bara slappat, hela familjen har varit sega idag. Thea ligger och sussar och vi tvättar
och kollar på tv. Sen blir en promenad ner till centrum för att köpa sylt och grädde till middagen som
ikväll får bli våfflor, mums :)
 
 
Nästa helg har vi fullt upp :) På lördagen ska vi fira min farmor oc på sönda ska Thea få va hos
mamma några timmar medan jag och älsklingen åker till IKEA och toy'r'us och shoppar :) Apropå
shoppa så måste jag sätta mig och betälla tyg så att maria kan sy köksgardiner till oss, helst innan
Thea kalas så det börjar bli lite brådis. Haha.
 
Sitter och är fly förbannad just nu!!!!!!! Vill bara sätta mig ner och gråta. Hatar när dom bara gör om och
allt försvinner!!!!!!!!! Nu skiter jag i det här. SKIT!!!!!!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!