Ingen vila här inte :P

Va ju ett par dagar sen jag skrev. Har haft fullt upp på jobbet och varit jätte trött när jag kommit
hem och ni har redan hört mig tjata och tjata om jobbet ett par gånger. Haha. Så ni börjar väl tröttna
rätt ordentligt på det?
 
I fredags efter jobbet åkte vi och handlade en sväng och sen tog vi det bara lugnt, kollade på film
och så. Igår åkte vi till min farmor och firade henne, vi fikade och pratade lite. Va jätte trevligt. Tyvärr
närvarde inte min faster och mina två kusiner pga olika skäl men det va trevligt ändå :)
 
Åkt förbi maxi på vägen hem och köpte ris och sen började jag me middagen. På kvällen blev det en
film och sen somnade vi rätt omgående.
 
Idag ska vi lämna Thea me damerna i Visättra nån timme, vi ska till IKEA under tiden och shoppa lite
och sen ska vi upp till maria och hälsa på. Ikväll ska vi patriks föräldrar, dom kom hem från thailand
i fredags morse och har barnbarnsabstinens så jag misstänker nästan att patrik syster me familj även
kommer va där :) Då kan Thea leka me sina kusiner.
 
 
 
Jag hoppas att jag orkar skriva lite ikväll för i veckorna orkar jag ju inte. Haha. Annars hörs vi när vi hörs.,
Nästa helg blir ännu värre, då har vi verkligen fullt upp från lördag morgon till söndag kväll, kommer
ligga i koma då. Ser fram emot nästa helg me skräckblandad förtjusning =/ Men hej då så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!