Jaha, snart är det över

Nu är det inte många dagar kvar på jobbet och det är så trist :( Men det är ju så, ibland måste
man sluta på ett ställe fast man trivs jätte bra :(  Och det som är extra tråkigt är att jag måste
lämna tvärgruppen, vill så gärna fullfölja projektet som vi håller på me och se det färdiga
resultatet men det hoppas jag att jag får ändå :) Om två veckor börjar jag på mitt nya jobb och
det ska bli jätte roligt. Är inte alls nervös,än så länge.
 
På jobbet rullar det på som vanligt :) Vi håller på och fixar ordning på avdelningen och gör det
mysigt, barne börjar snart tröttna på att vi möblerar om hela tiden :P haa. Men det är för deras
egen skull och för att dom ska få det mr trivsamt. Thea är äntligen frisk, förutom den envisa hostan
som förhoppningsvis börjar ge me sig. Annars måste jag ringa vårdcentralen. Men jag tycker att den
har blivit bättre och Theas pedagoger tyckte också det :)
 
Ikväll har jag och Patrik vänt upp och ner på lägenheten i jakten på mina jobbnycklar som jag lyckats
slarvat bort =/ Haha. Har liksom inte tappat bort dom en enda gång sen jag fick dom för drygt 3 mån
sen men 1,5 vecka innan jag slutar så är det klart att dom ska försvinna. Hopplöst! Men jag är nästan
tvärsäker på att dom ligger i Patriks bil eller nånstans på jobbet. Får bara hoppas att dom kommer
fram innan jag slutar.
 
Längtar tills på söndag!!!!!! Då ska vi tlll IKEA och köpa en ny lampa till köket, tyg till köket som ska
bli gardiner, blommor, nya glas m.m :D Ikvll fick vi hem ett paket frn ellos me en ny sovrumsmatta,
en klänning till thea samt tyg men tyget va inte alls som jag hde tnkt så det tyget får bli en bordsduk
istället så vi kan skydda bordet när Thea håller på me vattenfärger och fingerfärg osv.
 
Jag har en förkylning som lurar också, har haft frossa varje kväll i 3 kvällar nu och är bara rejält trött.
Hoppas att det inte bli värre än så bara.
 
Nä, nu ska jag sätta på mig pyjamas och hänga in tvätt, vänta på att tvättmaskinen blir klar så man kan
hänga den och kl 21 är det house och sen blir det sängen!!!! God natt på er :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!