Lite skönt ändå

Jag älskar min dotter över allt annat men just nu är vi inne i en jobbig period me hennes
sömnproblem osv så jag får faktiskt va lite självisk och tycka att det är skönt att va barn-
ledig och kunna umgås me patrik på tu man hand. MEN! Jag saknar henne så oerhört.
Men man behöver tid att ladda batterierna också och få en chans att sakna sitt barn. Jag
känner föräldrar som får sån ångest att va ifrån sina barn och som aldrig lämnar sina barn
och jag respekterar det. Alla är vi olika och måste accptera och respektera att vi känner
och tycker olika :)
 
Thea somnade ju inte förrän strax efter 23 igår, sen vaknade hon på natten och lade sig
tätt intill mig och så vaknade hon halv 8 imorse. Vi gjorde oss ordning och så åkte vi till
mamma för att lämna henne. Hon va så go när vi skulle åka. Först pussade hon mig och
Patrik, sen vinkade hon och sa bye bye och så tog hon mamma i handen och gick. Vår
underbara flicka.
 
Jag och Patrik åkte tll mio och kikade lite och det va så skönt at kunna gå i lugn och ro
och titta. Vi kollade på soffor och hittade ett par stycken men ingen va tillräckligt djup. Både
jag och Patrik är överens om att vi vill ha en djup soffa. Så vi får leta vidare :) Vi kikade lite på
media markt också innan vi åkte till godisbolaget och köpte lite lördagsgodis.
 
Vi kom hem och satte igång me storstädningen och sen va det bara att  hoppa in i duschen
och göra sig klar. Ikväll hade vi nämligen bokat bord på cypern för att fira mitt nya jobb. Och
det va jätte trevligt, åh maten där är så gooood! Äter där alldeles för sällan! Vi kom och tog ett
varmt bad och sen tände vi massa ljus och satte på sleepy hollow.
 
När den är slut ska jag nog tända lite ljus i sovrummet och sen ska vi sova ;) Men det har varit
skönt att ha fått lite andrum och imorrn hoppas jag att jag får en rejäl sovmorgon men har ju
den ovanan att vakna tidigt. Innan vi hämtar Thea ska vi tvätta och åkaoch panta och så ville
patriks föräldrar träffa oss innan dom åker till thailand i tre veckor.
 
Nä, nu ska jag passa på att va social me älsklingen men vi hörs väl imorrn :)
 



Kommentarer
Lotta

Man får var självisk.. man måste få vara barnfri, nyttigt för både er och Thea.

Grattis till jobbet stumpan kram kram Lotta

2013-02-03 @ 16:07:08 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!