Mysig dag me min lilla sjukling

Dom senaste två dagarna har Thea haft feber till och från, den lägsta på 38,1 och den högsta på
39,2. Men imorse va hon feberfri och pigg så då passade jag på att åka till kungens kurva för att
fixa lite saker. Thea va så otroligt snäll dom få timmarna vi va borta. Inte minsta gnäll eller nåt.
 
Vi började me IKEA, skulle köpa skåpspärrar me dom jag va ute efter fanns inte mn jag hittade
platta tallrikar till Thea som jag också va på jakt efter. Hitade även en lampa till köksfönstret och
blommor till sovrummet men det får vänta till löning. Vi tog en fika innan vi fortsatte till HM, lindex
och slutligen city gross där gubben hämtade upp oss. Både jag och Thea va trötta när vi kom hem.
Hon kändes varm så vi tog tempen på henne som visade 39,6. Har hon feber imorrn bitti eller under
förmiddagen så åker jag till vårdcentralen. Hon har ju även sån besvärlig hosta, kan ju va
lunginflammation :( Hon somnade redan vid 7 ikväll.
 
 
Jag och Patrik har kikat på hans födelsedagspresent från mig. Vi ska dra iväg på en 72-timmars-
kryssning tll antingen tallinn eller riga. Kommer dock längta ihjäl mig efter Thea, vi har ju aldrig varit
borta från henne mer än 1-1,5 dygn. Men det här en resa som jag verkligen ser fram emot :)
 
 
Ha en trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!